Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 4/5/2020


Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε Ανθολόγιο και συγκεκριμένα τις σελίδες 56- 59.Επίσης, κάναμε το 143ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 46:<<Λύνω προβλήματα: Στρατηγικές νοερών υπολογισμών(α) >>.Συγκεκριμένα κάναμε στο Τ.Ε , σελίδα 18 (ερωτήματα α, β, γ).

ΓΛΩΣΣΑ
· Ανάγνωση στο Ανθολόγιο, σελίδα 56-57(....κατέβηκε στη γη)   




· 1 φορά Αντιγραφή την κλίση του Παρατατικού των βοηθητικών ρημάτων είμαι και έχω, 143ο Φυλλάδιο Γλώσσας



· Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή. Για να κάνω την Ορθογραφία μου πηγαίνω στο τέλος της σελίδας.
·Στο τετράδιο της Αντιγραφής κάνω γραμματική αναγνώριση στις παρακάτω λέξεις του παραμυθιού: ο, γέρος, ξεκινάει .



KΑΓΚΟΥΡΟ
Αύριο δεν ξεχνώ ότι πρέπει να έχω δίπλα μου το φυλλάδιο με τα θέματα Καγκουρό 2012.

Για το διαδικτυακό μάθημα της Τρίτης χρειαζόμαστε: Ανθολόγιο(για ανάγνωση),144ο Φυλλάδιο Γλώσσας ,Τ.Ε. Μαθηματικών, 140ο Φυλλάδιο Μαθηματικών .Όσα παιδάκια δεν έχουν Ανθολόγιο, έχω στείλει ένα αρχείο με τις σελίδες που θα κάνουμε αύριο.


  Να έχω εκτυπωμένο για το μάθημα της Τρίτης
144ο Φυλλάδιο Γλώσσας
140ο Φυλλάδιο Μαθηματικών
Σελίδες Ανθολογίου
Θέματα Καγκουρό 2012

Καλό διάβασμα αστεράκια μου !

Απαντήσεις του Τ.Ε. Μαθηματικών, σελίδα 18.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου