Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 13/5/2020


Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 23:<<Για να γελάσουμε… >>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 59 καθώς και τις ασκήσεις 1,2,3 στο 151ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 47:<<Διαβάζω το ρολόι: Η ώρα ακριβώς  >>.Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 20 και 21 (ερωτήματα α,β,γ,δ).

ΓΛΩΣΣΑ
·         Ανάγνωση στο Β.Μ., σελίδα 59


·  1 φορά Αντιγραφή από το  151ο Φυλλάδιο Γλώσσας τα υπογραμμισμένα.





·   Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή. Για να κάνω την Ορθογραφία μου πηγαίνω στο τέλος της σελίδας.

·  Στο τετράδιο της Αντιγραφής γράφω ένα δικό μου ανέκδοτο.  Τα ανέκδοτα είναι σύντομες ιστοριούλες οι οποίες έχουν τέτοιο περιεχόμενο , ώστε το τέλος τους να προκαλεί γέλιο. Θα σε βοηθήσει το κείμενο της ανάγνωσης καθώς και το παρακάτω!


Η Μιμίκα δάγκωσε τη γλώσσα  της 
και άρχισε να κλαίει. 
- Μα γιατί δεν προσέχεις , παιδί 
  μου; της λέει η μητέρα της.
- Δεν την είδα, μαμά μου!

·  Ολοκληρώνω την άσκηση 4 στο 151ο Φυλλάδιο Γλώσσας.



ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
·  Κάνω την άσκηση 1 και 2 από το  147ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.





Για το διαδικτυακό μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Τ.Ε. Γλώσσας,152ο Φυλλάδιο Γλώσσας , Κυρά Γραμματική, Τ.Ε. Μαθηματικών,147ο Φυλλάδιο Μαθηματικών (να ολοκληρώσουμε το φυλλάδιο),  148ο Φυλλάδιο Μαθηματικών . 


Να έχω εκτυπωμένο για το μάθημα της Πέμπτης
152ο Φυλλάδιο Γλώσσας
148ο Φυλλάδιο Μαθηματικών
Σελίδα 34 Κυρά Γραμματικής(για όσα παιδάκια την έχουν αφήσει στο σχολείο)


Καλό διάβασμα αστεράκια μου !


Απαντήσεις του Τ.Ε. Μαθηματικών, σελίδα 20-21.














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου