Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 6/5/2020



Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε Ανθολόγιο και συγκεκριμένα τις σελίδες 60-62.Επίσης, κάναμε το 145ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 46:<<Λύνω προβλήματα: Στρατηγικές νοερών υπολογισμών(α) >>.Συγκεκριμένα κάναμε το 141ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.


ΓΛΩΣΣΑ
·  Ανάγνωση στο Ανθολόγιο, σελίδες 60-61 . Μπορώ να το ακούσω πατώντας εδώ!!! 

Αφού λοιπόν εμπνεύστηκα από το κείμενο και το τραγούδι, κάνω μια ζωγραφιά με το δικό μου είδος βροχής....Η βροχή στη ζωγραφιά μου δε θα είναι από πινέζες. Θα είναι από.....
Το αφήνω στη φαντασία σας αστεράκια μου! Τις ζωγραφιές μπορείτε να μου τις στείλετε στο email μου !





 ·  1 φορά Αντιγραφή <<Έρχεται αμέσως …. με τεχνητή αναπνοή!>>






·  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή. Για να κάνω την Ορθογραφία μου πηγαίνω στο τέλος της σελίδας.

·  Στο τετράδιο της Αντιγραφής κάνω γραμματική αναγνώριση στις παρακάτω λέξεις : το, φορείο, φουσκώνουν.








·  Ολοκληρώνω τα δύο τελευταία ρήματα της άσκησης 4 και συνεχίζω την άσκηση 5 στο 145ο Φυλλάδιο Γλώσσας.








ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
·   Ολοκληρώνω τη δεύτερη στήλη στο πινακάκι της άσκησης 4, 141ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.





Για το διαδικτυακό μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Ανθολόγιο,146ο Φυλλάδιο Γλώσσας, 142ο Φυλλάδιο Μαθηματικών .Όσα παιδάκια δεν έχουν Ανθολόγιο, έχω στείλει ένα αρχείο με τις σελίδες που θα κάνουμε αύριο.


      Να έχω εκτυπωμένο για το μάθημα της Πέμπτης
146ο Φυλλάδιο Γλώσσας
142ο Φυλλάδιο Μαθηματικών
Σελίδες Ανθολογίου

Καλό διάβασμα αστεράκια μου !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου