Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 30/4/2020



Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε το 141ο  Φυλλάδιο Γλώσσας(α) και το 141ο  Φυλλάδιο Γλώσσας (β).

Στα Μαθηματικά κάναμε το 138ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

ΓΛΩΣΣΑ
·  Ανάγνωση στο 141ο Φυλλάδιο Γλώσσας , σελίδα 1





·  1 φορά Αντιγραφή το πινακάκι με την κλίση των βοηθητικών ρημάτων είμαι και έχω , 141ο Φυλλάδιο Γλώσσας (β)






· Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή. Για να κάνω την Ορθογραφία μου πηγαίνω στο τέλος της σελίδας.

· Δεν ξεχνώ να παίξω με τις λέξεις της γραμματικής αναγνώρισης του 140ο Φυλλαδίου Γλώσσας (β) .


·  142ο Φυλλάδιο Γλώσσας


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
·  139ο Φυλλάδιο Μαθηματικών

ΚΑΓΚΟΥΡΟ
Μέχρι την Τρίτη καλό θα ήταν τα παιδιά να προετοιμάσουν τις πρώτες 10 ασκήσεις από τα θέματα του Φυλλαδίου Καγκουρό 2012.

Για το διαδικτυακό μάθημα της Δευτέρας χρειαζόμαστε: Ανθολόγιο, 143ο Φυλλάδιο Γλώσσας, Τ.Ε. Μαθηματικών.Όσα παιδάκια δεν έχουν το Ανθολόγιο, έχω στείλει ένα αρχείο με τις σελίδες που θα κάνουμε αύριο. Να εκτυπώσετε και αυτό.  

      Να έχω εκτυπωμένο για το μάθημα της Δευτέρας
143ο Φυλλάδιο Γλώσσας
Σελίδες Ανθολογίου

Καλό διάβασμα αστεράκια μου !
Καλό τριήμερο!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου