Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 29/4/2020





Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε Ανθολόγιο και συγκεκριμένα τις σελίδες 72 - 73.Επίσης, κάναμε το 140ο Φυλλάδιο Γλώσσας(α).

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 45:<<Λύνω σύνθετα προβλήματα (γ) >>.Συγκεκριμένα, κάναμε το  137ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.


ΓΛΩΣΣΑ
·  Ανάγνωση στο Ανθολόγιο, σελίδα 72






·  2 φορές Αντιγραφή στη σελίδα 72 του Ανθολογίου <<Έχω φίλο μου πιστό…με μελάνι>>




· Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή. Για να κάνω την Ορθογραφία μου πηγαίνω στο τέλος της σελίδας.

· Στο τετράδιο της Αντιγραφής κάνω γραμματική αναγνώριση στις παρακάτω λέξεις του ποιήματος: αγαπώ, τον, καρπό.




·  Τα παιδιά μπορούν να κόψουν τις καρτέλες του 140ο Φυλλαδίου Γλώσσας(β) και να κάνουν εξάσκηση στη γραμματική αναγνώριση. Αυτό δεν είναι υποχρεωτικό να γίνει σήμερα. Μέχρι την Κυριακή μπορούν να κάνουν την προσπάθειά τους. Κάθε  Δευτέρα θα εξετάζονται στις λέξεις προφορικά στο διαδικτυακό μας μάθημα! Κάθε εβδομάδα θα σας στέλνω και άλλη καρτέλα με λέξεις!







ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
·   Ολοκληρώνω την άσκηση 2 στο 137ο Φυλλάδιο Μαθηματικών



Για το διαδικτυακό μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Ανθολόγιο(για ανάγνωση),141ο Φυλλάδιο Γλώσσας(α), 141ο Φυλλάδιο Γλώσσας(β), Τ.Ε. Μαθηματικών, 138ο Φυλλάδιο Μαθηματικών .

      Να έχω εκτυπωμένο για το μάθημα της Πέμπτης
141ο Φυλλάδιο Γλώσσας(α)
141ο Φυλλάδιο Γλώσσας(β)
138ο Φυλλάδιο Μαθηματικών


Καλό διάβασμα αστεράκια μου !




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου