Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 7/5/2020

Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε Ανθολόγιο και συγκεκριμένα τις σελίδες 69-70.Επίσης, κάναμε το 146ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 46:<<Λύνω προβλήματα: Στρατηγικές νοερών υπολογισμών(α) >>.Συγκεκριμένα κάναμε το 142ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

ΓΛΩΣΣΑ
·  Ανάγνωση στο Ανθολόγιο, σελίδα 69-70




·  1 φορά Αντιγραφή το πινακάκι με το οριστικό άρθρο του 146 Φυλλαδίου Γλώσσας




·  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή. Για να κάνω την Ορθογραφία μου πατάω εδώ!!!

·  Στο τετράδιο της Αντιγραφής κάνω γραμματική αναγνώριση στις παρακάτω λέξεις του παραμυθιού: ένας, γριά, σκούπιζε



·  Ολοκληρώνω το 146ο Φυλλάδιο Γλώσσας με την άσκηση 4




Για το διαδικτυακό μάθημα της Παρασκευής χρειαζόμαστε: Ανθολόγιο,147ο Φυλλάδιο Γλώσσας ,Τ.Ε. Μαθηματικών, 143ο Φυλλάδιο Μαθηματικών .Όσα παιδάκια δεν έχουν Ανθολόγιο, έχω στείλει ένα αρχείο με τις σελίδες που θα κάνουμε αύριο.

 Να έχω εκτυπωμένο για το μάθημα της Παρασκευής
147ο Φυλλάδιο Γλώσσας
143ο Φυλλάδιο Μαθηματικών
Σελίδες Ανθολογίου

Καλό διάβασμα αστεράκια μου !

Οι ζωγραφιές των καλλιτεχνών μας με αφορμή το χθεσινό μάθημα!!!

Μια φορά κι έναν καιρό, η πινεζοβροχή έγινε......

καρδουλοβροχή!




                                   κερασοβροχή!





μουροβροχή!






λαχανοφρουτοβροχή!





                                  αστεροβροχή!



Αγγλοβροχή!


αριθμοβροχή!










Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 6/5/2020



Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε Ανθολόγιο και συγκεκριμένα τις σελίδες 60-62.Επίσης, κάναμε το 145ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 46:<<Λύνω προβλήματα: Στρατηγικές νοερών υπολογισμών(α) >>.Συγκεκριμένα κάναμε το 141ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.


ΓΛΩΣΣΑ
·  Ανάγνωση στο Ανθολόγιο, σελίδες 60-61 . Μπορώ να το ακούσω πατώντας εδώ!!! 

Αφού λοιπόν εμπνεύστηκα από το κείμενο και το τραγούδι, κάνω μια ζωγραφιά με το δικό μου είδος βροχής....Η βροχή στη ζωγραφιά μου δε θα είναι από πινέζες. Θα είναι από.....
Το αφήνω στη φαντασία σας αστεράκια μου! Τις ζωγραφιές μπορείτε να μου τις στείλετε στο email μου !





 ·  1 φορά Αντιγραφή <<Έρχεται αμέσως …. με τεχνητή αναπνοή!>>






·  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή. Για να κάνω την Ορθογραφία μου πηγαίνω στο τέλος της σελίδας.

·  Στο τετράδιο της Αντιγραφής κάνω γραμματική αναγνώριση στις παρακάτω λέξεις : το, φορείο, φουσκώνουν.








·  Ολοκληρώνω τα δύο τελευταία ρήματα της άσκησης 4 και συνεχίζω την άσκηση 5 στο 145ο Φυλλάδιο Γλώσσας.








ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
·   Ολοκληρώνω τη δεύτερη στήλη στο πινακάκι της άσκησης 4, 141ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.





Για το διαδικτυακό μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Ανθολόγιο,146ο Φυλλάδιο Γλώσσας, 142ο Φυλλάδιο Μαθηματικών .Όσα παιδάκια δεν έχουν Ανθολόγιο, έχω στείλει ένα αρχείο με τις σελίδες που θα κάνουμε αύριο.


      Να έχω εκτυπωμένο για το μάθημα της Πέμπτης
146ο Φυλλάδιο Γλώσσας
142ο Φυλλάδιο Μαθηματικών
Σελίδες Ανθολογίου

Καλό διάβασμα αστεράκια μου !


Τρίτη 5 Μαΐου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 5/5/2020




Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε Ανθολόγιο και συγκεκριμένα τις σελίδες 63-64.Επίσης, κάναμε το 144ο Φυλλάδιο Γλώσσας.


Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 46:<<Λύνω προβλήματα: Στρατηγικές νοερών υπολογισμών(α) >>.Συγκεκριμένα κάναμε το 140ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.


ΓΛΩΣΣΑ
· Ανάγνωση στο Ανθολόγιο, σελίδα 63



·  1 φορά Αντιγραφή <<Ο μικρός βοσκός … να χορεύουν!>>



·  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή. Για να κάνω την Ορθογραφία μου πηγαίνω στο τέλος της σελίδας.

·  Στο τετράδιο της Αντιγραφής κάνω γραμματική αναγνώριση στις παρακάτω λέξεις του παραμυθιού: ο, βοσκός, σφύριξε .


KΑΓΚΟΥΡΟ
Σήμερα ξεκινήσαμε τα θέματα Καγκουρό 2012.Πιο συγκεκριμένα κάναμε από το ερώτημα 1 έως και το 13.





Για το διαδικτυακό μάθημα της Τετάρτης χρειαζόμαστε: Ανθολόγιο,145ο Φυλλάδιο Γλώσσας ,Τ.Ε. Μαθηματικών, 141ο Φυλλάδιο Μαθηματικών .Όσα παιδάκια δεν έχουν Ανθολόγιο, έχω στείλει ένα αρχείο με τις σελίδες που θα κάνουμε αύριο.

      Να έχω εκτυπωμένο για το μάθημα της Τετάρτης
145ο Φυλλάδιο Γλώσσας
141ο Φυλλάδιο Μαθηματικών
Σελίδες Ανθολογίου

Καλό διάβασμα αστεράκια μου !



Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 4/5/2020


Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε Ανθολόγιο και συγκεκριμένα τις σελίδες 56- 59.Επίσης, κάναμε το 143ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 46:<<Λύνω προβλήματα: Στρατηγικές νοερών υπολογισμών(α) >>.Συγκεκριμένα κάναμε στο Τ.Ε , σελίδα 18 (ερωτήματα α, β, γ).

ΓΛΩΣΣΑ
· Ανάγνωση στο Ανθολόγιο, σελίδα 56-57(....κατέβηκε στη γη)   




· 1 φορά Αντιγραφή την κλίση του Παρατατικού των βοηθητικών ρημάτων είμαι και έχω, 143ο Φυλλάδιο Γλώσσας



· Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή. Για να κάνω την Ορθογραφία μου πηγαίνω στο τέλος της σελίδας.
·Στο τετράδιο της Αντιγραφής κάνω γραμματική αναγνώριση στις παρακάτω λέξεις του παραμυθιού: ο, γέρος, ξεκινάει .



KΑΓΚΟΥΡΟ
Αύριο δεν ξεχνώ ότι πρέπει να έχω δίπλα μου το φυλλάδιο με τα θέματα Καγκουρό 2012.

Για το διαδικτυακό μάθημα της Τρίτης χρειαζόμαστε: Ανθολόγιο(για ανάγνωση),144ο Φυλλάδιο Γλώσσας ,Τ.Ε. Μαθηματικών, 140ο Φυλλάδιο Μαθηματικών .Όσα παιδάκια δεν έχουν Ανθολόγιο, έχω στείλει ένα αρχείο με τις σελίδες που θα κάνουμε αύριο.


  Να έχω εκτυπωμένο για το μάθημα της Τρίτης
144ο Φυλλάδιο Γλώσσας
140ο Φυλλάδιο Μαθηματικών
Σελίδες Ανθολογίου
Θέματα Καγκουρό 2012

Καλό διάβασμα αστεράκια μου !

Απαντήσεις του Τ.Ε. Μαθηματικών, σελίδα 18.







Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 30/4/2020



Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε το 141ο  Φυλλάδιο Γλώσσας(α) και το 141ο  Φυλλάδιο Γλώσσας (β).

Στα Μαθηματικά κάναμε το 138ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

ΓΛΩΣΣΑ
·  Ανάγνωση στο 141ο Φυλλάδιο Γλώσσας , σελίδα 1





·  1 φορά Αντιγραφή το πινακάκι με την κλίση των βοηθητικών ρημάτων είμαι και έχω , 141ο Φυλλάδιο Γλώσσας (β)






· Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή. Για να κάνω την Ορθογραφία μου πηγαίνω στο τέλος της σελίδας.

· Δεν ξεχνώ να παίξω με τις λέξεις της γραμματικής αναγνώρισης του 140ο Φυλλαδίου Γλώσσας (β) .


·  142ο Φυλλάδιο Γλώσσας


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
·  139ο Φυλλάδιο Μαθηματικών

ΚΑΓΚΟΥΡΟ
Μέχρι την Τρίτη καλό θα ήταν τα παιδιά να προετοιμάσουν τις πρώτες 10 ασκήσεις από τα θέματα του Φυλλαδίου Καγκουρό 2012.

Για το διαδικτυακό μάθημα της Δευτέρας χρειαζόμαστε: Ανθολόγιο, 143ο Φυλλάδιο Γλώσσας, Τ.Ε. Μαθηματικών.Όσα παιδάκια δεν έχουν το Ανθολόγιο, έχω στείλει ένα αρχείο με τις σελίδες που θα κάνουμε αύριο. Να εκτυπώσετε και αυτό.  

      Να έχω εκτυπωμένο για το μάθημα της Δευτέρας
143ο Φυλλάδιο Γλώσσας
Σελίδες Ανθολογίου

Καλό διάβασμα αστεράκια μου !
Καλό τριήμερο!!!


Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 29/4/2020





Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε Ανθολόγιο και συγκεκριμένα τις σελίδες 72 - 73.Επίσης, κάναμε το 140ο Φυλλάδιο Γλώσσας(α).

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 45:<<Λύνω σύνθετα προβλήματα (γ) >>.Συγκεκριμένα, κάναμε το  137ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.


ΓΛΩΣΣΑ
·  Ανάγνωση στο Ανθολόγιο, σελίδα 72






·  2 φορές Αντιγραφή στη σελίδα 72 του Ανθολογίου <<Έχω φίλο μου πιστό…με μελάνι>>




· Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή. Για να κάνω την Ορθογραφία μου πηγαίνω στο τέλος της σελίδας.

· Στο τετράδιο της Αντιγραφής κάνω γραμματική αναγνώριση στις παρακάτω λέξεις του ποιήματος: αγαπώ, τον, καρπό.




·  Τα παιδιά μπορούν να κόψουν τις καρτέλες του 140ο Φυλλαδίου Γλώσσας(β) και να κάνουν εξάσκηση στη γραμματική αναγνώριση. Αυτό δεν είναι υποχρεωτικό να γίνει σήμερα. Μέχρι την Κυριακή μπορούν να κάνουν την προσπάθειά τους. Κάθε  Δευτέρα θα εξετάζονται στις λέξεις προφορικά στο διαδικτυακό μας μάθημα! Κάθε εβδομάδα θα σας στέλνω και άλλη καρτέλα με λέξεις!







ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
·   Ολοκληρώνω την άσκηση 2 στο 137ο Φυλλάδιο Μαθηματικών



Για το διαδικτυακό μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Ανθολόγιο(για ανάγνωση),141ο Φυλλάδιο Γλώσσας(α), 141ο Φυλλάδιο Γλώσσας(β), Τ.Ε. Μαθηματικών, 138ο Φυλλάδιο Μαθηματικών .

      Να έχω εκτυπωμένο για το μάθημα της Πέμπτης
141ο Φυλλάδιο Γλώσσας(α)
141ο Φυλλάδιο Γλώσσας(β)
138ο Φυλλάδιο Μαθηματικών


Καλό διάβασμα αστεράκια μου !