Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 27/3/2019





Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο Β.Μ. από την Ενότητα 18: Ένα βιβλίο που σε ταξιδεύει  τις σελίδες 23,25,26 , στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 41-43 και  το 114ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά γράψαμε το 3ο Κριτήριο Αξιολόγησης.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν :
  • 2 Φορές Αντιγραφή τις λέξεις: εγώ ανεβαίνω – εγώ ανέβηκα , εγώ μπαίνω – εγώ μπήκα , εγώ βγαίνω – εγώ βγήκα , εγώ φεύγω – εγώ έφυγα , εγώ πλένω – εγώ έπλυνα , εγώ κολυμπώ – εγώ κολύμπησα , εγώ αγαπώ – εγώ αγάπησα , εγώ συναντώ – εγώ συνάντησα εγώ πίνω – εγώ ήπια , εγώ περνώ – εγώ πέρασα , εγώ στέλνω – εγώ έστειλα.
  •  Ορθογραφία τις λέξεις: εγώ ανεβαίνω – εγώ ανέβηκα , εγώ μπαίνω – εγώ μπήκα , εγώ βγαίνω – εγώ βγήκα , εγώ φεύγω – εγώ έφυγα , εγώ πλένω – εγώ έπλυνα , εγώ κολυμπώ – εγώ κολύμπησα , εγώ αγαπώ – εγώ αγάπησα , εγώ συναντώ – εγώ συνάντησα εγώ πίνω – εγώ ήπια , εγώ περνώ – εγώ πέρασα , εγώ στέλνω – εγώ έστειλα.
  • Να διαβάσουν τα ουδέτερα σε –μα και –ιμο.
  •  Να κλίνουν στο κόκκινο τετράδιο τα : το μηχάνημα , το όνομα , το πράγμα , το σβήσιμο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου