Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 26/3/2019




Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο Β.Μ. από την Ενότητα 18: Ένα βιβλίο που σε ταξιδεύει  τις σελίδες 20,24 , στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 39-40 και τι 113ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις για το αυριανό Κριτήριο Αξιολόγησης στο πράσινο τετράδιο.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν :
  • 2 Φορές Αντιγραφή τις λέξεις: μοναστήρι , χιονοδρομικό κέντρο , άσφαλτος , οδοντωτός σιδηρόδρομος , εγώ παίρνω , εγώ πήρα , εγώ πηγαίνω , εγώ πήγα , εγώ έρχομαι , εγώ ήρθα , εγώ βλέπω , εγώ είδα , εγώ λέω , εγώ είπα.
  • Ορθογραφία τις λέξεις: μοναστήρι , χιονοδρομικό κέντρο , άσφαλτος , οδοντωτός σιδηρόδρομος , εγώ παίρνω , εγώ πήρα , εγώ πηγαίνω , εγώ πήγα , εγώ έρχομαι , εγώ ήρθα , εγώ βλέπω , εγώ είδα , εγώ λέω , εγώ είπα.
  • Διάβασμα για το αυριανό Κριτήριο Αξιολόγησης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου