Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 1/4/2019












Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο Β.Μ. από την Ενότητα 19: Τα μάθατε τα νέα;  στο Β.Μ. τις σελίδες 30-32, στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 45-46 και το 117ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 41: Γνωρίζω τους αριθμούς μέχρι το 1.000 στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες : 6-7 και το 104ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν :
  • Ανάγνωση το κείμενο: Νεαροί μαθητές αναλαμβάνουν δράση   (B.M. σελίδα 30).
  •   2 Φορές Αντιγραφή την πρόταση: «ΤΟ ΔΑΣΑΚΙ… ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟ». (Β.Μ. σελίδα 30).
  • Ορθογραφία  την πρόταση: «ΤΟ ΔΑΣΑΚΙ… ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟ». (Β.Μ. σελίδα 30).
  •  Να κάνουν προτάσεις στο κόκκινο τετράδιο με τις λέξεις:  προσπάθεια , σκουπιδότοπος , πυρκαγιά , δάσος , πυροσβεστική.


Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 28/3/2019





Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο Β.Μ. από την Ενότητα 19: Τα μάθατε τα νέα;  στο Β.Μ. τις σελίδες 27-29 και το 115ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 41: Γνωρίζω τους αριθμούς μέχρι το 1.000 στο Β.Μ. τις σελίδες: 36-37 , το 102ο  Φυλλάδιο Μαθηματικών και ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο.

Για τη Δευτέρα οι μαθητές θα έχουν :
  • Ανάγνωση το κείμενο: Απελευθέρωση πουλιών  (B.M. σελίδα 28).
  • 2 Φορές Αντιγραφή τις προτάσεις: Μόλις τα πουλιά έγιναν καλά … φυσικό τους περιβάλλον. (Β.Μ. σελίδα 28).
  • Ορθογραφία τις προτάσεις: Μόλις τα πουλιά έγιναν καλά … φυσικό τους περιβάλλον. (Β.Μ. σελίδα 28).
  • Το  116ο Φυλλάδιο Γλώσσας και το 103ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.
  • Να κάνουν προτάσεις στο κόκκινο τετράδιο με τις λέξεις:  εθελοντής , περίθαλψη , φροντίζω , περιβάλλον.


Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ!!!!




Με αφορμή την Ενότητα 6:Τα ζώα που ολοκληρώσαμε στη Μελέτη Περιβάλλοντος , οι μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν τα παρακάτω βίντεο.

















ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!




ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 27/3/2019





Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο Β.Μ. από την Ενότητα 18: Ένα βιβλίο που σε ταξιδεύει  τις σελίδες 23,25,26 , στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 41-43 και  το 114ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά γράψαμε το 3ο Κριτήριο Αξιολόγησης.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν :
  • 2 Φορές Αντιγραφή τις λέξεις: εγώ ανεβαίνω – εγώ ανέβηκα , εγώ μπαίνω – εγώ μπήκα , εγώ βγαίνω – εγώ βγήκα , εγώ φεύγω – εγώ έφυγα , εγώ πλένω – εγώ έπλυνα , εγώ κολυμπώ – εγώ κολύμπησα , εγώ αγαπώ – εγώ αγάπησα , εγώ συναντώ – εγώ συνάντησα εγώ πίνω – εγώ ήπια , εγώ περνώ – εγώ πέρασα , εγώ στέλνω – εγώ έστειλα.
  •  Ορθογραφία τις λέξεις: εγώ ανεβαίνω – εγώ ανέβηκα , εγώ μπαίνω – εγώ μπήκα , εγώ βγαίνω – εγώ βγήκα , εγώ φεύγω – εγώ έφυγα , εγώ πλένω – εγώ έπλυνα , εγώ κολυμπώ – εγώ κολύμπησα , εγώ αγαπώ – εγώ αγάπησα , εγώ συναντώ – εγώ συνάντησα εγώ πίνω – εγώ ήπια , εγώ περνώ – εγώ πέρασα , εγώ στέλνω – εγώ έστειλα.
  • Να διαβάσουν τα ουδέτερα σε –μα και –ιμο.
  •  Να κλίνουν στο κόκκινο τετράδιο τα : το μηχάνημα , το όνομα , το πράγμα , το σβήσιμο.


Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 26/3/2019




Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο Β.Μ. από την Ενότητα 18: Ένα βιβλίο που σε ταξιδεύει  τις σελίδες 20,24 , στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 39-40 και τι 113ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις για το αυριανό Κριτήριο Αξιολόγησης στο πράσινο τετράδιο.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν :
  • 2 Φορές Αντιγραφή τις λέξεις: μοναστήρι , χιονοδρομικό κέντρο , άσφαλτος , οδοντωτός σιδηρόδρομος , εγώ παίρνω , εγώ πήρα , εγώ πηγαίνω , εγώ πήγα , εγώ έρχομαι , εγώ ήρθα , εγώ βλέπω , εγώ είδα , εγώ λέω , εγώ είπα.
  • Ορθογραφία τις λέξεις: μοναστήρι , χιονοδρομικό κέντρο , άσφαλτος , οδοντωτός σιδηρόδρομος , εγώ παίρνω , εγώ πήρα , εγώ πηγαίνω , εγώ πήγα , εγώ έρχομαι , εγώ ήρθα , εγώ βλέπω , εγώ είδα , εγώ λέω , εγώ είπα.
  • Διάβασμα για το αυριανό Κριτήριο Αξιολόγησης.


Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019

ΥΛΗ ΓΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ






Την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019 θα γράψουμε το 3ο  Κριτήριο Αξιολόγησης στα Μαθηματικά. 

Οι μαθητές θα έχουν για επανάληψη τα εξής:
  • Τις προπαίδειες από το 1-11.
  • Τις ασκήσεις από το πράσινο τετράδιο : κάθετες πράξεις με κρατούμενο (προσθέσεις και αφαιρέσεις), τις αριθμητικές παραστάσεις και τα σύνθετα προβλήματα.
  • Τα εξής Φυλλάδια: 86ο , 87ο , 88ο , 89ο , 90ο , 91ο , 92ο , 93ο , 95ο , 96ο , 97ο , 98ο , 99ο , 100ο.




ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 22/3/2019




Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο Β.Μ. από την Ενότητα 18: Ένα βιβλίο που σε ταξιδεύει  τις σελίδες 18,19 και 21.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Επαναληπτικό : Κεφάλαια 34-40 στο τετράδιο εργασιών  τις σελίδες: 32-33.

Για Τρίτη  οι μαθητές θα έχουν :
  • 2 Φορές Αντιγραφή την στροφή του ποιήματος :Ελλάδα(σελίδα 19) από: Η γλυκιά μας η πατρίδα … όλο χιόνια.
  •  Ορθογραφία την στροφή του ποιήματος : Ελλάδα(σελίδα 19) από: Η γλυκιά μας η πατρίδα … όλο χιόνια.
  • Το 112ο Φυλλάδιο Γλώσσας και το 100ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.







Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

25η Μαρτίου - ΒΙΝΤΕΟ!!!!

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 20/3/2019



Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο Ανθολόγιο το κείμενο: Ο αγωνιστής με την πένα (σελίδες 128-130) και το 111ο  Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Επαναληπτικό : Κεφάλαια 34-40 Β.Μ. τις σελίδες: 32-33 και το 99ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές να έχουν στις τσάντες τους μόνο κόκκινο τετράδιο και την Κυρα Γραμματική.


Για Παρασκευή  οι μαθητές θα έχουν :
  • 2 Φορές Αντιγραφή : Σε γνωρίζω από την κόψη…Ελευθεριά!!! (σελίδα 130 Ανθολόγιο).
  • Ορθογραφία :  Σε γνωρίζω από την κόψη…Ελευθεριά!!! (σελίδα 130 Ανθολόγιο).
  •  Ανάγνωση το κείμενο: Ο αγωνιστής με την πένα.
  • Να απαντήσουν στο κόκκινο τετράδιο στην ερώτηση: Τι οφείλουμε στους ήρωες και γιατί; (Ανθολόγιο σελίδα 130).
  • Να κλίνουν σε Εξακολουθητικό και Στιγμιαίο Μέλλοντα τα ρήματα: ακούω , αθροίζω , κουράζω.


Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 19/3/2019






Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 17: Εφημερίδες!Εφημερίδες! στο Β.Μ. τη σελίδα 15, στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 35-36 (τις ασκήσεις 7-8-9) ,το 110ο Φυλλάδιο Γλώσσας και γράψαμε στο κόκκινο τετράδιο για τον Εξακολουθητικό και Στιγμιαίο Μέλλοντα.


Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 40 : Γνωρίζω τα χαρτονομίσματα των 5,10,20,50 και 100 ευρώ στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 30-31 και ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο.


 Για αύριο  οι μαθητές θα έχουν :
  • 2 Φορές Αντιγραφή τις λέξεις δυνατός-δυνατά , ευχάριστος – ευχάριστα , γρήγορος-γρήγορα , σύντομος – σύντομα , αργός-αργά , απαλός-απαλά,πρόχειρος πρόχειρα , όμορφος-όμορφα(Β.Μ. σελίδα 15).
  • Ορθογραφία τις λέξεις δυνατός-δυνατά , ευχάριστος – ευχάριστα , γρήγορος-γρήγορα , σύντομος – σύντομα , αργός-αργά , απαλός-απαλά,πρόχειρος πρόχειρα , όμορφος-όμορφα(Β.Μ. σελίδα 15).
  • Να μάθουν να κλίνουν το βράδυ και το δίχτυ και να διαβάσουν από το κόκκινο τετράδιο για τον Εξακολουθητικό και Στιγμιαίο Μέλλοντα.
  • Να κλίνουν στο κόκκινο τετράδιο : το όμορφο κορίτσι , το άσπρο χαρτί , το ήσυχο βράδυ καθώς και το ρήμα βαδίζω σε Ενεστώτα , Παρατατικό και Αόριστο.