Τρίτη 2 Απριλίου 2019

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ!!!!


Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου , κάθε μαθητής πήρε ένα βιβλίο Παιδικής Λογοτεχνίας από τη δανειστική μας βιβλιοθήκη. Οι μαθητές ακόμα μπορούν να παρακολουθήσουν το παρακάτω βίντεο με ένα παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά.






Πρέπει όλοι μας να καταλάβουμε ότι Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ!!!

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2/4/2019






Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο Β.Μ. από την Ενότητα 19: Τα μάθατε τα νέα;  στο Β.Μ. τη σελίδα 33 και το 118ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 41: Γνωρίζω τους αριθμούς μέχρι το 1.000 στο Β.Μ.  τις σελίδες : 38-39 και το 105ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν :
  • 3 Φορές Αντιγραφή την πρώτη στροφή του ποιήματος Το φεγγαράκι χαρταετός από: Το φεγγαράκι …το χαιρετά (Β.Μ. σελίδα 33).
  •  Ορθογραφία  την πρώτη στροφή του ποιήματος Το φεγγαράκι χαρταετός από: Το φεγγαράκι …το χαιρετά (Β.Μ. σελίδα 33).
  • Να διαβάσουν τα ρήματα σε –ώ (από το 118ο Φυλλάδιο Γλώσσας και από το Β.Μ. Γλώσσας στη σελίδα 33).
  • Να κλίνουν στο κόκκινο τετράδιο στον Ενεστώτα τα ρήματα: εγώ προσπαθώ , εγώ τραβώ , εγώ διαφωνώ , εγώ νικώ.


Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!

ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 1/4/2019












Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο Β.Μ. από την Ενότητα 19: Τα μάθατε τα νέα;  στο Β.Μ. τις σελίδες 30-32, στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 45-46 και το 117ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 41: Γνωρίζω τους αριθμούς μέχρι το 1.000 στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες : 6-7 και το 104ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν :
  • Ανάγνωση το κείμενο: Νεαροί μαθητές αναλαμβάνουν δράση   (B.M. σελίδα 30).
  •   2 Φορές Αντιγραφή την πρόταση: «ΤΟ ΔΑΣΑΚΙ… ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟ». (Β.Μ. σελίδα 30).
  • Ορθογραφία  την πρόταση: «ΤΟ ΔΑΣΑΚΙ… ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟ». (Β.Μ. σελίδα 30).
  •  Να κάνουν προτάσεις στο κόκκινο τετράδιο με τις λέξεις:  προσπάθεια , σκουπιδότοπος , πυρκαγιά , δάσος , πυροσβεστική.


Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 28/3/2019





Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο Β.Μ. από την Ενότητα 19: Τα μάθατε τα νέα;  στο Β.Μ. τις σελίδες 27-29 και το 115ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 41: Γνωρίζω τους αριθμούς μέχρι το 1.000 στο Β.Μ. τις σελίδες: 36-37 , το 102ο  Φυλλάδιο Μαθηματικών και ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο.

Για τη Δευτέρα οι μαθητές θα έχουν :
  • Ανάγνωση το κείμενο: Απελευθέρωση πουλιών  (B.M. σελίδα 28).
  • 2 Φορές Αντιγραφή τις προτάσεις: Μόλις τα πουλιά έγιναν καλά … φυσικό τους περιβάλλον. (Β.Μ. σελίδα 28).
  • Ορθογραφία τις προτάσεις: Μόλις τα πουλιά έγιναν καλά … φυσικό τους περιβάλλον. (Β.Μ. σελίδα 28).
  • Το  116ο Φυλλάδιο Γλώσσας και το 103ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.
  • Να κάνουν προτάσεις στο κόκκινο τετράδιο με τις λέξεις:  εθελοντής , περίθαλψη , φροντίζω , περιβάλλον.


Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ!!!!




Με αφορμή την Ενότητα 6:Τα ζώα που ολοκληρώσαμε στη Μελέτη Περιβάλλοντος , οι μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν τα παρακάτω βίντεο.

















ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!




ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 27/3/2019





Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο Β.Μ. από την Ενότητα 18: Ένα βιβλίο που σε ταξιδεύει  τις σελίδες 23,25,26 , στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 41-43 και  το 114ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά γράψαμε το 3ο Κριτήριο Αξιολόγησης.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν :
  • 2 Φορές Αντιγραφή τις λέξεις: εγώ ανεβαίνω – εγώ ανέβηκα , εγώ μπαίνω – εγώ μπήκα , εγώ βγαίνω – εγώ βγήκα , εγώ φεύγω – εγώ έφυγα , εγώ πλένω – εγώ έπλυνα , εγώ κολυμπώ – εγώ κολύμπησα , εγώ αγαπώ – εγώ αγάπησα , εγώ συναντώ – εγώ συνάντησα εγώ πίνω – εγώ ήπια , εγώ περνώ – εγώ πέρασα , εγώ στέλνω – εγώ έστειλα.
  •  Ορθογραφία τις λέξεις: εγώ ανεβαίνω – εγώ ανέβηκα , εγώ μπαίνω – εγώ μπήκα , εγώ βγαίνω – εγώ βγήκα , εγώ φεύγω – εγώ έφυγα , εγώ πλένω – εγώ έπλυνα , εγώ κολυμπώ – εγώ κολύμπησα , εγώ αγαπώ – εγώ αγάπησα , εγώ συναντώ – εγώ συνάντησα εγώ πίνω – εγώ ήπια , εγώ περνώ – εγώ πέρασα , εγώ στέλνω – εγώ έστειλα.
  • Να διαβάσουν τα ουδέτερα σε –μα και –ιμο.
  •  Να κλίνουν στο κόκκινο τετράδιο τα : το μηχάνημα , το όνομα , το πράγμα , το σβήσιμο.


Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 26/3/2019




Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο Β.Μ. από την Ενότητα 18: Ένα βιβλίο που σε ταξιδεύει  τις σελίδες 20,24 , στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 39-40 και τι 113ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις για το αυριανό Κριτήριο Αξιολόγησης στο πράσινο τετράδιο.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν :
  • 2 Φορές Αντιγραφή τις λέξεις: μοναστήρι , χιονοδρομικό κέντρο , άσφαλτος , οδοντωτός σιδηρόδρομος , εγώ παίρνω , εγώ πήρα , εγώ πηγαίνω , εγώ πήγα , εγώ έρχομαι , εγώ ήρθα , εγώ βλέπω , εγώ είδα , εγώ λέω , εγώ είπα.
  • Ορθογραφία τις λέξεις: μοναστήρι , χιονοδρομικό κέντρο , άσφαλτος , οδοντωτός σιδηρόδρομος , εγώ παίρνω , εγώ πήρα , εγώ πηγαίνω , εγώ πήγα , εγώ έρχομαι , εγώ ήρθα , εγώ βλέπω , εγώ είδα , εγώ λέω , εγώ είπα.
  • Διάβασμα για το αυριανό Κριτήριο Αξιολόγησης.


Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019

ΥΛΗ ΓΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ






Την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019 θα γράψουμε το 3ο  Κριτήριο Αξιολόγησης στα Μαθηματικά. 

Οι μαθητές θα έχουν για επανάληψη τα εξής:
  • Τις προπαίδειες από το 1-11.
  • Τις ασκήσεις από το πράσινο τετράδιο : κάθετες πράξεις με κρατούμενο (προσθέσεις και αφαιρέσεις), τις αριθμητικές παραστάσεις και τα σύνθετα προβλήματα.
  • Τα εξής Φυλλάδια: 86ο , 87ο , 88ο , 89ο , 90ο , 91ο , 92ο , 93ο , 95ο , 96ο , 97ο , 98ο , 99ο , 100ο.