Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2023

24/2/2023 ΗΜΕΡΟΛΙΓΙΟ




Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 17: <<Εφημερίδες! Εφημερίδες!>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τη σελίδα 36 (άσκηση 6) και το 86ο Φυλλάδιο.

ΓΛΩΣΣΑ

  • Από 2 φορές Αντιγραφή: εγώ βάζω, το βάζο, το κιλό, εγώ κυλώ, το μήλο, εγώ μιλώ, το γέλιο, εγώ γελώ, το φύλλο, εγώ φιλώ    και τις προτάσεις  (από το 86ο Φυλλάδιο):  

                                             Ανοίγω το τετράδιο και σκίζω ένα φύλλο χαρτί.

                                           Το καλοκαίρι τρώω κάθε απόγευμα ένα παγωτό!

  •  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
  •  Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου

 

Για το μάθημα της Τρίτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

 

ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου