Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2019

Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ

Με αφορμή την αυριανή ημέρα (ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ) τα παιδάκια μας έκαναν μια ομαδική εργασία με έναν κουμπαρά διαφορετικό από τους υπόλοιπους.......

Μέσα λοιπόν στον κουμπαρά έβαλαν τα αστεράκια με ευχές για όλα τα παιδάκια του κόσμου!!!!



Αν κάθε μέρα  φυτεύω ένα δέντρο…  Σε μερικά χρόνια θα έχω ένα δικό μου δάσος ..

Αν κάθε μέρα  διαβάζω μια λέξη… Σε μερικά χρόνια θα μπορώ να διαβάζω και το πιο μεγάλο παραμύθι.

Αν κάθε μέρα  μαζεύω ένα ποτήρι νερό… Σε μερικά χρόνια θα έχω μια θάλασσα δικιά μου 
Αν κάθε μέρα  κάνω ένα φίλο… Σε μερικά χρόνια θα έχω φίλους σε όλη τη γη . 

Αν κάθε μέρα  ανεβαίνω ένα σκαλοπάτι…  Σε μερικά χρόνια μπορεί να φτάσω ένα σύννεφο.
 
Αν κάθε μέρα  μαζεύω μια πετρούλα …  Σε μερικά χρόνια θα μπορώ να χτίσω ένα κάστρο. 

Αν κάθε μέρα κάνω μια ευχή για τα παιδιά... Σε μερικά χρόνια θα είναι όλα χαμογελαστά" 

Φτιάξαμε έναν κουμπαρά καρδιά γεμάτο αγάπη!!!


























Μπράβο στα παιδάκια μας!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου