Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 25/10/19






Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε την Ενότητα 7: Πώς λέμε ΟΧΙ;. Συγκεκριμένα , κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες : 64-66, το 30ο Φυλλάδιο Γλώσσας καθώς και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 14 : Φτιάχνω γεωμετρικά σχήματα. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 34-35.

Για Τρίτη οι μαθητές θα έχουν τα εξής :

v  Ανάγνωση το κείμενο : Στο σινεμά (Β.Μ. σελίδα 64)
v   2 Φορές Αντιγραφή την πρόταση : Ο μπαμπάς μου , ο ξάδελφός μου και εγώ πήγαμε στο σινεμά , για να δούμε την ταινία « Φαντασία».
v  Ορθογραφία την πρόταση : Ο μπαμπάς μου , ο ξάδελφός μου και εγώ πήγαμε στο σινεμά , για να δούμε την ταινία     «Φαντασία».
v  Το 31ο Φυλλάδιο Γλώσσας και το 30ο Φυλλάδιο Μαθηματικών .




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου