Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 29/1/2019










Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στην Κυρα Γραμματική το 32ο και 33ο Μάθημα  στις σελίδες 37-38 , το 79ο Φυλλάδιο Γλώσσας και γράψαμε στο κόκκινο τετράδιο για τον Παρατατικό.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Επαναληπτικό Κεφάλαιο 24-28 τετράδιο εργασιών σελίδες : 34 – 35 και ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο.

Για Πέμπτη  οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
  • 1 Φορά Αντιγραφή τα βοηθητικά ρήματα : έχω και είμαι ( από την Κυρα Γραμματική στη σελίδα 39 ).
  • Ορθογραφία τα βοηθητικά ρήματα : έχω και είμαι ( από την Κυρα Γραμματική στη σελίδα 39 ).
  •  Το 72ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.
  • Να διαβάσουν από το κόκκινο τετράδιο τον ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟ.
  •  Να κλίνουν στον Ενεστώτα και στον Παρατατικό τα ρήματα:  εγώ αγοράζω , εγώ πλέκω. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου