Δευτέρα 8 Μαΐου 2023

 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ


"Χάρτες - Σελ. 4 & 5 Technokids TechnoCity - Απάντηση στις ερωτήσεις του Βιβλίου Σελ.5"

Με τη χρήση του Διαδικτύου "είδαμε": 

  • Πώς είναι ένας Γεωφυσικός, ένας Πολιτικός, ένας Οδικός και ένας Περιβαλλοντικός Χάρτης!
  • Αναλύσαμε διεξοδικά: 
    • τον νέο "υβριδικό Χάρτη" και 
    • τις νέες ιστοσελίδες, όπου δείχνουν χιλιομετρική απόσταση και χρόνο μετάβασης σε έναν προορισμό!


Κατανόηση και Χρήση της ιστοσελίδας Google Maps
  • Άνοιγμα Διαδικτύου
  • Πληκτρολόγηση Google Maps 
  • Άνοιγμα ιστοσελίδας 
  • Πληκτρολόγηση ονόματος Σχολείου 
  • Αλλαγή σε εικόνα από δορυφόρο 

Έγινε χρήση του εικονιδίου - ανθρωπάκι, με το οποίο μεταβήκαμε μπροστά από τον δρόμο του Σχολείου μας!

Ο κάθε μαθητής άνοιξε το Google Maps και περιηγήθηκε στον δρόμο αλλά και στις εγκαταστάσεις του Σχολείου!

Χρήσιμες Πληροφορίες για τον Υβριδικό Χάρτη 

Οι χάρτης της Google (Google  Maps) είναι από τις πιο δημοφιλείς και ακριβείς υπηρεσίες χαρτών και πλοήγησης παγκοσμίως και πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι παρέχουν και απεικόνιση των σημείων όπου μπορεί κανείς να φορτίσει το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο (EV) και φυσικά την καθοδήγηση προς αυτά.

Τα σημεία που προβάλλονται στα Google Maps ανήκουν σε παγκόσμια ή πανευρωπαϊκά δίκτυα φόρτισης, όπως π.χ. αυτά των Tesla, Chargepoint και Ionity αντίστοιχα, καθώς και σε τοπικά δίκτυα. 

Ταυτόχρονα, το Google Maps παρέχει πληροφορίες αναφορικά με τους σταθμούς, όπως π.χ. τον τύπο των υποδοχών φόρτισης, τον αριθμό τους, την ισχύ και την ταχύτητα φόρτισης που αυτή εξασφαλίζει.

Αν θέλουμε vα δοκιμάσουμε τη συγκεκριμένη λειτουργία των Google Maps αρκεί να πληκτρολογήσουμε EV Charging Station ή σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων και θα εμφανιστούν οι σταθμοί της Fortisis και της ChargePoint.



















8/5/2023 HMEΡΟΛΟΓΙΟ

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 23: <<Για να γελάσουμε…>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 64, στο Τ.Ε. τη σελίδα 71 και το 117ο Φυλλάδιο.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Επαναληπτικό ΚεφάλαιοΣυγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 28-29 και το 115ο Φυλλάδιο.


ΓΛΩΣΣΑ

  • Ανάγνωση στο Β.Μ. σελ. 64.
  • Από 2 φορές Αντιγραφή: γραφικό χωριουδάκι, καταπράσινος κήπος, πέτρινο σπίτι, κατακόκκινες παπαρούνες, ευγενικές μαργαρίτες, πρωινή δροσιά, μελωδικές καμπανούλες, ρυθμικό λίκνισμα, ώριμα κεράσια, βράδυ – βράδια – βραδιά, βραδινός.
  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
  •  Άσκηση 1: Σχηματίζω ουσιαστικά από τα παρακάτω επίθετα: μελωδικός, πρωινή, ρυθμικό, πέτρινο, ευγενικός, ανοιξιάτικος.

 

Για το μάθημα της Τρίτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Παρασκευή 5 Μαΐου 2023

5/5/2023 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

  



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 23: <<Για να γελάσουμε…>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 63, στο Τ.Ε. τις σελίδες 69-70 και το 115ο Φυλλάδιο.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το Επαναληπτικό κεφάλαιο. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 58-59 και το 113ο Φυλλάδιο.


ΓΛΩΣΣΑ

  • Από 2 φορές Αντιγραφή: Οι πίνακες περιεχομένων είναι πάντα πολύ χρήσιμοι! Μας βοηθούν να βρίσκουμε γρήγορα τι μπορούμε να διαβάσουμε σε ένα έντυπο ή σε ένα βιβλίο.
  •  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
  •  Προαιρετικό Φυλλάδιο.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Προαιρετικό Φυλλάδιο.

 

Για το μάθημα της Δευτέρας χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Πέμπτη 4 Μαΐου 2023

4/5/2023 HMEΡΟΛΟΓΙΟ

 


Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 23: <<Για να γελάσουμε…>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 60-61, στο Τ.Ε. τη σελίδα 68 και ασκήσεις στο κίτρινο τετράδιο.




 Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 49: «Λύνω σύνθετα προβλήματα (δ). Η εκτίμηση στους υπολογισμούς». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 24-25 και ασκήσεις στο πρόχειρο τετράδιο.


ΓΛΩΣΣΑ

  •  Ανάγνωση στο Β.Μ. τις σελίδες 60-61
  •  Από 2 φορές Αντιγραφή: Στην αρχαιότητα ο Αριστοφάνης έγραφε κωμωδίες, θεατρικά έργα που έκαναν τους ανθρώπους να γελούν.
  •  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

Για το μάθημα της Παρασκευής χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.


Τετάρτη 3 Μαΐου 2023

3/5/2023 HMEΡΟΛΟΓΙΟ

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 23: <<Για να γελάσουμε…>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 58-59, στο Τ.Ε. τη σελίδα 67 και το 114ο Φυλλάδιο.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 49: «Λύνω σύνθετα προβλήματα (δ). Η εκτίμηση στους υπολογισμούς». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 54-55  και το 112ο Φυλλάδιο.

ΓΛΩΣΣΑ

  • Ανάγνωση στο Β.Μ. τις σελίδες 58-59.
  •  Από 2 φορές Αντιγραφή: Ο λαιμός απ’ το μπουκάλι

                          που ‘χει τάπα για κεφάλι

                          με πονόλαιμο είναι πάλι

                          βραχνιασμένος κακό χάλι.

  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
  • Κλίνω το ρήμα έχω στον Ενεστώτα και Παρατατικό.
  •  Άσκηση 1 στο Τ.Ε. σελίδα 67.

 

Για το μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.


Τρίτη 2 Μαΐου 2023

2/5/2023 HMEΡΟΛΟΓΙΟ

 

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!


Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε το 4ο Επαναληπτικό Κριτήριο.


Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 48: «Διαβάζω το ρολόι: Η ώρα «και μισή». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 52-53, στο Τ.Ε. τις σελίδες 22-23 και το 111ο Φυλλάδιο.

 



Για το μάθημα της Τετάρτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.


Παρασκευή 28 Απριλίου 2023

28/4/2023 HMEΡΟΛΟΓΙΟ

 

Σήμερα, στη Γλώσσα ασχοληθήκαμε με την Παραγωγή Λόγου.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το 109ο Φυλλάδιο.

 

ΓΛΩΣΣΑ

  • Γράφω δύο φορές το ρήμα είμαι στον Ενεστώτα και Παρατατικό.
  • Προαιρετικό Φυλλάδιο

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

· Προαιρετικό Φυλλάδιο

 

Για το μάθημα της Τρίτης χρειαζόμαστε: τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.


Πέμπτη 27 Απριλίου 2023

27/4/2023 HMEΡΟΛΟΓΙΟ

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε στο Ανθολόγιο τη σελίδα 85 και ασκήσεις στο κίτρινο τετράδιο.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 47ο: << Διαβάζω το ρολόι: Η ώρα <<ακριβώς>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 50-51 και στο Τ.Ε. τις σελίδες 20-21.

 

ΓΛΩΣΣΑ

  • Ανάγνωση στο Β.Μ. σελ. 56.
  • Από 2 φορές Αντιγραφή:  Τρέλες που κάνει σήμερα τ’ αγέρι! 

                            Δέντρα, λουλούδια, γίνανε άνω κάτω. 
                             Μου βούτηξε το κέντημα απ’ το χέρι
                              και σκέπασε τον κοιμισμένο γάτο.

  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

·   

Για το μάθημα της Παρασκευής χρειαζόμαστε: Ανθολόγιο, Β.Μ. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

 

Τετάρτη 26 Απριλίου 2023

26/4/2023 HMEΡΟΛΟΓΙΟ

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 22: <<Πώς γίνεται; Πώς παίζεται;>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 56-57 και το 112ο Φυλλάδιο.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το 108ο Φυλλάδιο.

 

ΓΛΩΣΣΑ

  • Ανάγνωση στο Β.Μ. σελ. 56.
  • Από 2 φορές Αντιγραφή: Η μικρή Ελένη κάθεται και κλαίει

                       γιατί δεν την παίζουνε οι φιλενάδες της.

                        Σήκω επάνω, κλείσε τα ματάκια σου,

                       κοίταξε τον ήλιο και ψάξε να μας βρεις

  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
  •  Άσκηση 1: Ρωτάω τους γονείς μου και περιγράφω ένα παλιό παιχνίδι. (Ποιο ήταν; Πώς παιζόταν;)

 

 

Για το μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Τρίτη 25 Απριλίου 2023

25/4/2023 HMEΡΟΛΟΓΙΟ

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 22: <<Πώς γίνεται; Πώς παίζεται;>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 55 στο Τ.Ε. τη σελίδα 65 και το 111ο Φυλλάδιο.


Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 46: «Λύνω προβλήματα: Στρατηγικές

νοερών υπολογισμών (α)». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 48-49 και στο Τ.Ε. τις σελίδες 18-19.

 

ΓΛΩΣΣΑ

  • Ανάγνωση στο Β.Μ. σελ. 55.
  • Από 2 φορές Αντιγραφή: Και άσπρισαν τα κύματα και γέμισε αφρούς το

χαρτί και ασημώθηκαν τα ψάρια και τα κοχύλια.

  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
  •  Άσκηση 1: Κλίνω: το χρωματιστό μολύβι, η ήρεμη θάλασσα, ο άσπρος αφρός.
  •  Άσκηση 2: Κάνω Χρονική Αντικατάσταση: εγώ χάνω, αυτοί χρωμάτισαν.

 

Για το μάθημα της Τετάρτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.