Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 11/5/2020





Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε Ανθολόγιο και συγκεκριμένα τις σελίδες 26-28.Επίσης, κάναμε το 149ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 47:<<Διαβάζω το ρολόι: Η ώρα ακριβώς  >>.Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 50 καθώς το 145ο Φυλλάδιο Μαθηματικών (άσκηση 1 και 2).

ΓΛΩΣΣΑ
·  Ανάγνωση στο Ανθολόγιο, σελίδες 26-27



·  1 φορά Αντιγραφή σελίδα 27, Ανθολόγιο <<- Δεν είναι κότα,…. να φυλάξει τα μικρά της>>




·  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή. Για να κάνω την Ορθογραφία μου πηγαίνω στο τέλος της σελίδας.

·   Στο τετράδιο της Αντιγραφής κάνω γραμματική αναγνώριση στις παρακάτω λέξεις του κειμένου: η, μάνα, κοίταζε





·  Ολοκληρώνω την άσκηση με τα ουδέτερα ουσιαστικά σε -ο, -ι  στο 149ο Φυλλάδιο Γλώσσας. Κάνω εξάσκηση στα ουσιαστικά πατώντας εδώ




·  Ξεκινώ τη γραμματική αναγνώριση της νέας καρτέλας. Χρησιμοποιώ τις κάρτες των σούπερ ηρώων.





ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
·  Ολοκληρώνω τις ασκήσεις στο 145ο Φυλλάδιο Μαθηματικών



·   Φτιάχνω το δικό μου ρολόι! Επιλέγω μία από τις δύο κατασκευές και κάνω εξάσκηση στην ώρα <<ακριβώς>>







Για το διαδικτυακό μάθημα της Τρίτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας,150ο Φυλλάδιο Γλώσσας ,Β.Μ. Μαθηματικών, 146ο Φυλλάδιο Μαθηματικών .

Να έχω εκτυπωμένο για το μάθημα της Τρίτης
150ο Φυλλάδιο Γλώσσας
146ο Φυλλάδιο Μαθηματικών

Καλό διάβασμα αστεράκια μου !

Απαντήσεις του Β.Μ. Μαθηματικών, σελίδα 50.







Παρασκευή 8 Μαΐου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 8/5/2020





Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε Ανθολόγιο και συγκεκριμένα τις σελίδες 93-95.Επίσης, κάναμε το 147ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 46:<<Λύνω προβλήματα: Στρατηγικές νοερών υπολογισμών(α) >>.Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. το ερώτημα δ στη σελίδα 19 καθώς το 143ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.


ΓΛΩΣΣΑ
·   Ανάγνωση στο Ανθολόγιο, σελίδα 93


·  1 φορά Αντιγραφή το πινακάκι με το αόριστο άρθρο του 146 Φυλλαδίου Γλώσσας



·  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή. Για να κάνω την Ορθογραφία μου πηγαίνω στο τέλος της σελίδας.

·  Ολοκληρώνω τη γραμματική αναγνώριση της δεύτερης καρτέλας(προφορικά),
χρησιμοποιώντας τις κάρτες με τους σούπερ ήρωες.


·   Ολοκληρώνω την άσκηση 2 στο 147ο Φυλλάδιο Γλώσσας



·  Επαναληπτικό φυλλάδιο


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
·  Ολοκληρώνω τις ασκήσεις 2,3 στο 143ο Φυλλάδιο Μαθηματικών




·    Επαναληπτικό φυλλάδιο  




ΚΑΓΚΟΥΡΟ
Ολοκληρώσαμε τα θέματα Καγκουρό 2012. Μέχρι την Τρίτη καλό θα ήταν τα παιδιά να προετοιμάσουν τις πρώτες 10 ασκήσεις από τα θέματα του Φυλλαδίου Καγκουρό 2013.




Για το διαδικτυακό μάθημα της Δευτέρας χρειαζόμαστε: Ανθολόγιο,149ο Φυλλάδιο Γλώσσας ,Β.Μ. Μαθηματικών, 145ο Φυλλάδιο Μαθηματικών .Όσα παιδάκια δεν έχουν Ανθολόγιο, έχω στείλει ένα αρχείο με τις σελίδες που θα κάνουμε τη Δευτέρα.


Να έχω εκτυπωμένο για το μάθημα της Δευτέρας
149ο Φυλλάδιο Γλώσσας
145ο Φυλλάδιο Μαθηματικών
Σελίδες Ανθολογίου



Καλό διάβασμα αστεράκια μου !
Καλό Σαββατοκύριακο ! Να μη σταματήσετε ποτέ να προσπαθείτε!

https://safeyoutube.net/w/ccBC



Απαντήσεις του Τ.Ε. Μαθηματικών, σελίδα 19.







Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 7/5/2020

Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε Ανθολόγιο και συγκεκριμένα τις σελίδες 69-70.Επίσης, κάναμε το 146ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 46:<<Λύνω προβλήματα: Στρατηγικές νοερών υπολογισμών(α) >>.Συγκεκριμένα κάναμε το 142ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

ΓΛΩΣΣΑ
·  Ανάγνωση στο Ανθολόγιο, σελίδα 69-70




·  1 φορά Αντιγραφή το πινακάκι με το οριστικό άρθρο του 146 Φυλλαδίου Γλώσσας




·  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή. Για να κάνω την Ορθογραφία μου πατάω εδώ!!!

·  Στο τετράδιο της Αντιγραφής κάνω γραμματική αναγνώριση στις παρακάτω λέξεις του παραμυθιού: ένας, γριά, σκούπιζε



·  Ολοκληρώνω το 146ο Φυλλάδιο Γλώσσας με την άσκηση 4




Για το διαδικτυακό μάθημα της Παρασκευής χρειαζόμαστε: Ανθολόγιο,147ο Φυλλάδιο Γλώσσας ,Τ.Ε. Μαθηματικών, 143ο Φυλλάδιο Μαθηματικών .Όσα παιδάκια δεν έχουν Ανθολόγιο, έχω στείλει ένα αρχείο με τις σελίδες που θα κάνουμε αύριο.

 Να έχω εκτυπωμένο για το μάθημα της Παρασκευής
147ο Φυλλάδιο Γλώσσας
143ο Φυλλάδιο Μαθηματικών
Σελίδες Ανθολογίου

Καλό διάβασμα αστεράκια μου !

Οι ζωγραφιές των καλλιτεχνών μας με αφορμή το χθεσινό μάθημα!!!

Μια φορά κι έναν καιρό, η πινεζοβροχή έγινε......

καρδουλοβροχή!




                                   κερασοβροχή!





μουροβροχή!






λαχανοφρουτοβροχή!





                                  αστεροβροχή!



Αγγλοβροχή!


αριθμοβροχή!










Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 6/5/2020



Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε Ανθολόγιο και συγκεκριμένα τις σελίδες 60-62.Επίσης, κάναμε το 145ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 46:<<Λύνω προβλήματα: Στρατηγικές νοερών υπολογισμών(α) >>.Συγκεκριμένα κάναμε το 141ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.


ΓΛΩΣΣΑ
·  Ανάγνωση στο Ανθολόγιο, σελίδες 60-61 . Μπορώ να το ακούσω πατώντας εδώ!!! 

Αφού λοιπόν εμπνεύστηκα από το κείμενο και το τραγούδι, κάνω μια ζωγραφιά με το δικό μου είδος βροχής....Η βροχή στη ζωγραφιά μου δε θα είναι από πινέζες. Θα είναι από.....
Το αφήνω στη φαντασία σας αστεράκια μου! Τις ζωγραφιές μπορείτε να μου τις στείλετε στο email μου !





 ·  1 φορά Αντιγραφή <<Έρχεται αμέσως …. με τεχνητή αναπνοή!>>






·  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή. Για να κάνω την Ορθογραφία μου πηγαίνω στο τέλος της σελίδας.

·  Στο τετράδιο της Αντιγραφής κάνω γραμματική αναγνώριση στις παρακάτω λέξεις : το, φορείο, φουσκώνουν.








·  Ολοκληρώνω τα δύο τελευταία ρήματα της άσκησης 4 και συνεχίζω την άσκηση 5 στο 145ο Φυλλάδιο Γλώσσας.








ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
·   Ολοκληρώνω τη δεύτερη στήλη στο πινακάκι της άσκησης 4, 141ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.





Για το διαδικτυακό μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Ανθολόγιο,146ο Φυλλάδιο Γλώσσας, 142ο Φυλλάδιο Μαθηματικών .Όσα παιδάκια δεν έχουν Ανθολόγιο, έχω στείλει ένα αρχείο με τις σελίδες που θα κάνουμε αύριο.


      Να έχω εκτυπωμένο για το μάθημα της Πέμπτης
146ο Φυλλάδιο Γλώσσας
142ο Φυλλάδιο Μαθηματικών
Σελίδες Ανθολογίου

Καλό διάβασμα αστεράκια μου !