Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2021

Ημερολόγιο 29-10-2021

 


Σήμερα κάναμε:

Γλώσσα:

  • Ανθολόγιο, σελ.124
  • Φυλλάδιο 25 (εκτός από την άσκηση 5)
Μαθηματικά:
  • Φυλλάδιο 26 
Για το Σαββατοκύριακο:

Γλώσσα:
  • Ανάγνωση το ποιηματάκι της σελ.124, Ανθολόγιο
  • Αντιγραφή 3 φορές και ορθογραφία τις λέξεις της άσκησης 1, Φυλλάδιο 25
  • Φυλλάδιο 26
Μαθηματικά:
  • Φυλλάδιο 27
Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Μουσική -Ερώτηση Απάντηση

https://www.youtube.com/watch?v=qJT6kPp-c3o   

https://www.youtube.com/watch?v=m2uTFF_3MaA



Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2021

Ημερολόγιο 26-10-2021

 


Σήμερα κάναμε:

Μαθηματικά:

  • Φυλλάδιο 25, άσκ.1
  • Τ.Ε., σελ. 26 - 27 (όχι την άσκηση α)
Γλώσσα:
  • Β.Μ., σελ. 58-61
Για την Παρασκευή

Γλώσσα:
  • Ανάγνωση στη σελίδα 60 στο Β.Μ., |Σαν παραμύθι: Μια φορά κι έναν καιρό... Παραδώσου!
  • Αντιγραφή 3 φορές και ορθογραφία: Μια φορά κι έναν καιρό.... άνθρωποι μαζί.
Μαθηματικά:
  • Φυλλάδιο 25, άσκ. 2
Για αύριο:

Οι μαθητές δεν θα έχουν μαζί τους τα σχολικά βιβλία, μόνο:
  • Νερό
  • Πρόχειρο φαγητό
  • Κασετίνα 



Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021

Ημερολόγιο 25-10-2021

 


Σήμερα κάναμε:

Γλώσσα:

  • Β.Μ., σελ. 56
  • Στο κόκκινο τετράδιο γράψαμε τις λέξεις του κειμένου που είχαν δίφθογγο
Μαθηματικά:
  • Β.Μ., σελ.32
  • Φυλλάδιο 24
Για το σπίτι:

Γλώσσα:
  • Ανάγνωση στο Β.Μ., σελ.56, Ο αϊτός και το αηδόνι 
  • Αντιγραφή 4 φορές και ορθογραφία: "Είναι καλύτερο... σε κάποιον άλλο!"
  • Αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία απ' έξω:


Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2021

Ημερολόγιο 22-10-2021

 


Σήμερα κάναμε:

Γλώσσα:
  • Β.Μ., σελ. 55
  • Φυλλάδιο 23
Μαθηματικά:
  • Τ.Ε., σελ. 24-25
  • Φυλλάδιο 22

Για το σπίτι:

Γλώσσα:
  • Φυλλάδιο 24, προαιρετικά
  • Ανάγνωση το κείμενο της σελίδας 55, Β.Μ., Στο καλό χελιδονάκια.
  • Αντιγραφή 3 φορές και ορθογραφία: "Τα χελιδόνια... αποχαιρετήσουμε".
Μαθηματικά:
  • Φυλλάδιο 23, προαιρετικά 
Καλό Σαββατοκύριακο!

Μουσική

 https://www.youtube.com/watch?v=pYYTdtRrg8M    

https://pbskids.org/peg/games/pegs-parade


Παρέλαση

Στίχοι: Ρ.Δερέμπεη

Μουσική: Κ. Πατσαντζόπουλος

 

Ένα-δύο, ένα-δύο

περπατάμε στο σχολείο.

Χέρι εμπρός και χέρι πίσω,

το κορμί κρατάω ίσιο.

 

Τα παιδάκια στη γραμμούλα,

με γαλάζια σημαιούλα,

υπερήφανα περνούμε

και τους ήρωες τιμούμε.


http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2166/Mousiki_B-Dimotikou_html-empl/extras/sounds/CD4/Mousiki_Dimotiko-B_CD1-34.mp3  Μουσική για το παραπάνω τραγουδάκι 

Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2021

Ημερολόγιο 21-10-2021

 


Σήμερα κάναμε:

Γλώσσα:
  • Β.Μ., σελ. 53-54
  • Τ.Ε., σελ. 32, άσκ. 4
  • Φυλλάδια 22
Μαθηματικά:
  • Β.Μ., σελ. 30-31
  • Φυλλάδιο 21
Μελέτη Περιβάλλοντος:
  • Β.Μ., σελ. 23-25
Για το σπίτι:
  • Ανάγνωση από το Β.Μ. της Μελέτης Περιβάλλοντος, σελ. 24: Περπατώ στους δρόμους... Τι έργο παίζει σήμερα;
  • Αντιγραφή 4 φορές και ορθογραφία τις λέξεις:





Μουσική

 http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2166/Mousiki_B-Dimotikou_html-empl/index4_1.html

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

Ημερολόγιο 20-10-2021

 

Σήμερα κάναμε:
  • το πρώτο δίωρο, το επαναληπτικό τεστ Μαθηματικών
Γλώσσα:
  • Τ.Ε., σελ. 31 - 32 (ασκ.2 & 3) 
  • Φυλλάδιο 21
  • Φυλλάδιο 19
Για το σπίτι:

Γλώσσα:
  • Ανάγνωση το ποιηματάκι από το Φυλλάδιο 19 (άσκηση 1)
  • Αντιγραφή 3 φορές και ορθογραφία από το Φυλλάδιο 21, το πρώτο συννεφάκι.





Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021

Ημερολόγιο 19-10-2021

 


Σήμερα πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική στην Αρχαία Κόρινθο. Ξεκινήσαμε από την τάξη με την  προβολή του παραπάνω βίντεο. 

Στη συνέχεια, μιλήσαμε για τον Πήγασο, θεότητα και σύμβολο της Αρχαίας Κορίνθου.




Έπειτα, επισκεφθήκαμε το Μουσείο και τον Αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Κορίνθου. 

Στο γυρισμό μας οι μαθητές ζωγράφισαν ότι τους έκανε εντύπωση από την εκδρομή και δημιουργήσαμε το δικό μας μουσείο με εκθέματα τις ζωγραφιές των ίδιων των μαθητών τις οποίες έπρεπε να παρουσιάσουν στους υπόλοιπους.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν 
  • την ίδια ορθογραφία:
  • ανάγνωση στη σελ.52, Β.Μ.
  • τεστ στα Μαθηματικά, το οποίο θα περιέχει 4 υποχρεωτικές ασκήσεις και μία άσκηση bonus - προαιρετική. Οι ασκήσεις θα είναι: 1) νοερές προσθέσεις και αφαιρέσεις, 2) αναγνώριση και διατύπωση διψήφιων αριθμών, 3) αριθμητικές αλυσίδες, 4), το μισό και το ολόκληρο διψήφιων αριθμών και 5) σύνθετο πρόβλημα (με 2 πράξεις). Οι ασκήσεις θα είναι παρόμοιες με εκείνες των φυλλαδίων 17-20.