Με βάση το παραμύθι που διαβάσαμε, γράψαμε ένα δικό μας τέλος στο τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου.
Θεατρική Αγωγή:
Με αφορμή το κείμενο που διαβάσαμε παίξαμε το εξής θεατρικό παιχνίδι: τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες των 2 και έπρεπε χρησιμοποιώντας το σώμα τους και κάνοντας ήχους με το στόμα τους να αναπαραστήσουν κάποια ηλεκτρική συσκευή.
Για το σπίτι:
Ανάγνωση στο Ανθολόγιο, σελ.150-151
Αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία, σελ.150, Ανθολόγιο
Σήμερα συνδυάσαμε τη Γλώσσα με την Μ. Περιβάλλοντος. Στο Β.Μ. της μελέτης, σελ. 56 - 57 διαβάσαμε το κείμενο για τους πελεκάνους και στο Τ.Ε., σελ. 20 γράψαμε ένα κείμενο για την κόκκινη αλεπού:
"Η κόκκινη αλεπού είναι θηλαστικό και ανήκει στην οικογένεια των κυνίδων. Έχει πυκνό τρίχωμα, μυτερά αυτιά και μακριά μουσούδα. Ακόμα, έχει κόκκινο πορτοκαλί, μαύρο και άσπρο χρώμα. Το σώμα της φτάνει τα 90 εκ. και μόνο η ουρά της είναι 60 εκ. Επίσης, ζυγίζει 7 με 10 κιλά. Είναι παμφάγο ζώο, δηλαδή τρέφεται με φυτά, ψάρια και μικρά ζώα. Η κατοικία της βρίσκεται στο δάσος ή ακόμα και στην πόλη. Τέλος, φοβάται τον άνθρωπο αλλά αν τον γνωρίσει γίνεται παιχνιδιάρα.",
αφού διαβάσαμε πληροφορίες και είδαμε τη παρακάτω σύντομη ταινία κινουμένων σχεδίων.
Για το σπίτι:
Ανάγνωση από το Β.Μ., σελ. 56, Τα πελεκανάκια.
Αντιγραφή 3 φορές και ορθογραφία: Ήρθαν στον κόσμο γυμνά... πολλή αγάπη και τρυφερότητα.
Δευτέρα 14 Ιουνίου 2021
🎈ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ (14/06/2021)
💻Β Δημοτικού
Παρακολούθηση video για μαθητές της WWF Greece με θέμα: "Βιώσιμο Πρωινό"
Άνοιγμα Word
Πληκτρολόγηση Κειμένου με κεφαλαία γράμματα
Πληκτρολόγηση Κειμένου. Ο κάθε μαθητής πληκτρολόγησε ποιά δεκατιανά, κατά την άποψή του, είναι σωστό να καταναλώνουμε.
Σήμερα γράψαμε την 9η παραγωγή γραπτού λόγου με θέμα τις εικόνες και τις συνήθειες που μας θυμίζουν πως έρχεται το καλοκαίρι. Προχωρήσαμε στο κεφάλαιο 51 των Μαθηματικών στο Β.Μ.
Στο ολοήμερο εξασκηθήκαμε στις αναλύσεις και προσθέσεις τετραψήφιων αριθμών.