Τετάρτη 7 Μαΐου 2025

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

7/5/2025

"Εντολές αναμονής και ομιλίας στο ScratchJr"

  • Άνοιγμα του προγράμματος ScratchJr από το μενού Έναρξη
  • Δημιουργία νέου έργου
  • Διαγραφή χαρακτήρα
  • Αλλαγή υποβάθρου
  • Προσθήκη 2 χαρακτήρων
  • Δημιουργία σεναρίου για κάθε χαρακτήρα
  • Χρήση εντολών:
    • Εκκίνηση με την Πράσινη σημαία
    • Αναμονή
    • Ομιλία
    • Τερματισμός
  • Εκτέλεση σεναρίου
  • Κλείσιμο του  ScratchJr


HMEΡΟΛΟΓΙΟ 7/5/2025

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 23<<Για να γελάσουμε>> .Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 58-59 καθώς και το 108ο Φυλλάδιο Γλώσσας.


Στα Μαθηματικά, κάναμε το κεφάλαιο 48:<<Διαβάζω το ρολόι: Η ώρα και μισή>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 52-53 καθώς και στο Τ.Ε. τις σελίδες 22-23.


 ΓΛΩΣΣΑ
  • Ανάγνωση στο Β.Μ. , σελίδες 58-59.
  • Από 2 φορές Αντιγραφή : Ο λαιμός απ' το μπουκάλι 
                                               που' χει τάπα για κεφάλι
                                               με πονόλαιμο είναι πάλι 
                                               βραχνιασμένος κακό χάλι.
  • Από 1 φορά Αντιγραφή τον Ενεστώτα και τον Παρατατικό των βοηθητικών ρημάτων είμαι και έχω.
  • 107ο Φυλλάδιο Γλώσσας 
  • Ορθογραφία ό,τι έχουμε για αντιγραφή.

Για το μάθημα της Πέμπτης  χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, κίτρινο τετράδιο , Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

 

Τρίτη 6 Μαΐου 2025

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 6/5/2025

 




Σήμερα, στη Γλώσσα γράψαμε το επαναληπτικό μας.

Στα Μαθηματικά, κάναμε το κεφάλαιο 47:<<Διαβάζω το ρολόι: Η ώρα ακριβώς>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 50-51, στο Τ.Ε. τις σελίδες 20-21 καθώς και το 105ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

ΓΛΩΣΣΑ
  • Κλίνω το βοηθητικό ρήμα είμαι σε Ενεστώτα και Παρατατικό
  • Για ορθογραφία θα έχουμε την κλίση των βοηθητικών ρημάτων έχω και είμαι σε Ενεστώτα και Παρατατικό.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
  • Εξασκούμαι στην ώρα.

Για το μάθημα της Τετάρτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Δευτέρα 5 Μαΐου 2025

HMEΡΟΛΟΓΙΟ 5/5/2025

 



Σήμερα, στη Γλώσσα ασχοληθήκαμε με την Παραγωγή Γραπτού Λόγου.


Στα Μαθηματικά, κάναμε το κεφάλαιο 46:<<Λύνω προβλήματα :Στρατηγικές νοερών υπολογισμών(α)>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 48-49 καθώς και στο Τ.Ε. τις σελίδες 18-19.


ΓΛΩΣΣΑ

  • Κλίνω το βοηθητικό ρήμα έχω σε Ενεστώτα και Παρατατικό.
  • Άσκηση 1: Κάνω χρονική αντικατάσταση στα ρήματα: χορεύει,λύγιζαν, λέρωσα
  • Προετοιμάζομαι για το αυριανό διαγώνισμα.

Για το μάθημα της Τρίτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

 

Παρασκευή 2 Μαΐου 2025

HMΕΡΟΛΟΓΙΟ 2/5/2025

 

Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 22<<Πώς γίνεται; Πώς παίζεται;>> .Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 56-57 , το 106ο Φυλλάδιο Γλώσσας καθώς και επαναληπτικές ασκήσεις στο κίτρινο τετράδιο.


 ΓΛΩΣΣΑ
  • Ανάγνωση στο Β.Μ. , σελίδα 56.
  • Από 2 φορές Αντιγραφή :Η μικρή Ελένη κάθεται και κλαίει 
                             γιατί δεν την παίζουνε οι φιλενάδες της.
                             Σήκω επάνω, κλείσε τα ματάκια σου,
                             κοίταξε τον ήλιο και ψάξε να μας βρεις.
  • Ορθογραφία ό,τι έχουμε για αντιγραφή.
  • Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
  • Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου

Για το μάθημα της Δευτέρας  χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Ανθολόγιο, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

 

Τετάρτη 30 Απριλίου 2025

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 30/4/2025

                      

Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε Ανθολόγιο. Συγκεκριμένα, κάναμε τις σελίδες 85-86 καθώς και ασκήσεις στο κίτρινο τετράδιο.

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 45:<<Λύνω σύνθετα προβλήματα(γ)>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες  46-47 και στο Τ.Ε. τις σελίδες 16-17.


 ΓΛΩΣΣΑ
  • Ανάγνωση στο Ανθολόγιο , σελίδα 85.
  • Από 2 φορές Αντιγραφή(σε μορφή ποιήματος) :                                                               Τρέλες που κάνει σήμερα τ' αγέρι!
                               Δέντρα, λουλούδια, γίνανε άνω κάτω.
                               Μου βούτηξε το κέντημα απ' το χέρι 
                                και σκέπασε τον κοιμισμένο γάτο.
                                                        
  • Άσκηση 1: Κάνω γραμματική αναγνώριση: σήμερα, δέντρα, κάτω, βούτηξε, σκέπασε
  • Άσκηση 2: Κάνω χρονική αντικατάσταση (σε όλους τους χρόνους που έχουμε μάθει):φτερούγισε, σκέπασε
  • Ορθογραφία ό,τι έχουμε για αντιγραφή.

Για το μάθημα της Παρασκευής χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Ανθολόγιο, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, κίτρινο τετράδιο, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.


                                 ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ !

                               ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ! 

 

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

 30/04/2025

"Δημιουργία ιστορίας στο ScratchJr"

  • Άνοιγμα του προγράμματος ScratchJr από το μενού Έναρξη
  • Δημιουργία νέου έργου
  • Διαγραφή χαρακτήρα
  • Αλλαγή υποβάθρου
  • Προσθήκη χαρακτήρα
  • Πληκτρολόγηση τίτλου και κειμένου
  • Αλλαγή χρώματος γραμματοσειράς
  • Δημιουργία σεναρίου
  • Χρήση εντολών:
    • Εκκίνηση με την Πράσινη σημαία
    • Κίνηση 
    • Επανάληψη για πάντα
  • Εκτέλεση σεναρίου
  • Κλείσιμο του ScratchJr
  • Ύλη: σελ. 26 βιβλίου ΤechnoKids TechnoTales



Τρίτη 29 Απριλίου 2025

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 29/4/2025

 


Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 22<<Πώς γίνεται; Πώς παίζεται;>> .Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 55 , στο Τ.Ε. τη σελίδα 65 καθώς και το 105ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το επαναληπτικό (κεφάλαια 41-44). Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 45. Δεν ολοκληρώσαμε τις ασκήσεις στο Τ.Ε. Έχει κρατηθεί και θα δοθεί αύριο στα παιδιά.


 ΓΛΩΣΣΑ
  • Ανάγνωση στο Β.Μ. , σελίδα 55.
  • Από 2 φορές Αντιγραφή :Και άσπρισαν τα κύματα και γέμισε αφρούς το χαρτί και ασημώθηκαν τα ψάρια και τα κοχύλια.
  • Άσκηση 1: Κλίνω: το κίτρινο λεμόνι, το άσπρο κύμα, το φανταχτερό περιβόλι
  • Άσκηση 2: Κάνω χρονική αντικατάσταση: χρωμάτισαν, πρασίνισαν, κοκκίνισαν, κιτρίνισαν, άσπρισαν, γέμισε
  • Ορθογραφία ό,τι έχουμε για αντιγραφή.

Για το μάθημα της Τετάρτης  χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Ανθολόγιο, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών,  κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

 

Δευτέρα 28 Απριλίου 2025

HMEΡΟΛΟΓΙΟ 28/4/2025

 


Σας ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου για την υπέροχη έκπληξη!

Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 22<<Πώς γίνεται; Πώς παίζεται;>> .Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 51-54 καθώς και στο Τ.Ε. τις σελίδες 63-64.


 ΓΛΩΣΣΑ
  • Ανάγνωση στο Β.Μ. , σελίδες 51-54.
  • Από 2 φορές Αντιγραφή :Όροι συμμετοχής Για να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό, πρέπει να είστε μέχρι εννιά χρονών. Το κολάζ πρέπει να φτιαχτεί από τουλάχιστον τρία παιδιά και να αποσταλεί μέχρι τις 15 Μαΐου. 
  • Άσκηση 1: Γράφω τις οδηγίες για να φτιάξουμε την ατμομηχανή στο Β.Μ. σελ. 51.
  • Ορθογραφία ό,τι έχουμε για αντιγραφή.

Για το μάθημα της Τρίτης  χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

 

Παρασκευή 11 Απριλίου 2025

HMEΡΟΛΟΓΙΟ 11/4/2025

 

Εύχομαι να έχετε ήρεμες, χαρούμενες και όμορφες πασχαλινές μέρες, με ΥΓΕΙΑ και ΑΓΑΠΗ! Εύχομαι σαν την λάμψη του κεριού να είναι πάντα φωτισμένες οι καρδιές σας! Προσοχή στα τσουρέκια και στα κουλούρια! Να είστε εγκρατείς! Σας αγαπώ!

                                   ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

Για το μάθημα της Δευτέρας(28/4/2025) χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας , Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο  και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.