Παρασκευή 31 Μαΐου 2024

Το ημερολόγιό μας! Παρασκευή 31/5/2024

 Σήμερα προχωρήσαμε:

              Γλώσσα:

             ©   Β.Μ. σελ: 74

             ©   Τ.Ε. σελ: 74,75

             ©   Φυλλάδιο 101

       Μαθηματικά:

              ©   Φυλλάδιο 113

     Εργασίες για τη Δευτέρα:

           ©   Ανάγνωση από Β.Μ. σελ: 74

           ©   Αντιγραφή 3 φορές στο πορτοκαλί και Ορθογραφία: 

Τα σταφύλια έχω στ΄ αμπέλι
και το μέλι στην κυψέλη
τ΄ άνθη στην τριανταφυλλιά 
και στα δέντρα τα πουλιά.

           ©  Επαναληπτικά φυλλάδια Γλώσσας 101 & Μαθηματικών 114

        Για τη Δευτέρα, οι μαθητές να έχουν:

       ©   κίτρινο και πράσινο φάκελο

©  κίτρινο, πορτοκαλί, σπιράλ τετράδιο 

©  πράσινο τετράδιο (το κράτησα για διόρθωμα)

©   Β.Μ. Γλώσσας γ΄ τεύχος

©   Β.Μ. Μαθηματικών β' τεύχος

©   Τ.Ε Μαθηματικών δ' τεύχος

©   Γραμματική

©   Σχολικό ημερολόγιο

 Καλό σαββατοκύριακο !!!

Πέμπτη 30 Μαΐου 2024

Το ημερολόγιό μας! Πέμπτη 30/5/2024

 Σήμερα προχωρήσαμε:

              Γλώσσα:

             ©   Β.Μ. σελ: 71,72,73

             ©   Τ.Ε. σελ: 75,76

       Μαθηματικά:

              ©   Τ.Ε. σελ: 30,31

     Εργασίες για αύριο:

           ©   Ανάγνωση από Β.Μ. σελ: 73

           ©   Αντιγραφή 4 φορές στο κόκκινο και Ορθογραφία:

 αμύγδαλα, μπακλαβάς, γιαούρτι, ρυζόγαλο, φουντούκια, τυρί, πάστα, γάλα, γαλακτομπούρεκο, καρύδια, βούτυρο, σοκολάτα

           ©  Τετράδιο Γλώσσας (σπιράλ): ο νόστιμος μπακλαβάς, η νόστιμη πάστα, το νόστιμο γαλακτομπούρεκο σε ενικό και πληθυντικό αριθμό

           ©  Πράσινο τετράδιο: άσκηση

        Για αύριο, οι μαθητές να έχουν:

       ©   κίτρινο και πράσινο φάκελο

©  πράσινο, κίτρινο, κόκκινο, σπιράλ τετράδιο 

©   Β.Μ. Γλώσσας γ΄ τεύχος

©   Τ.Ε Γλώσσας β' τεύχος

©   Β.Μ. Μαθηματικών β' τεύχος

©   Τ.Ε Μαθηματικών δ' τεύχος

©   Γραμματική

©   Σχολικό ημερολόγιο

Τετάρτη 29 Μαΐου 2024

Το ημερολόγιό μας! Τετάρτη 29/5/2024

 Σήμερα προχωρήσαμε:

              Γλώσσα:

             ©   Β.Μ. σελ: 70

       Μαθηματικά:

              ©   Β.Μ. σελ: 60,61

              ©   Τ.Ε. σελ: 30(α)

     Εργασίες για αύριο:

           ©   Ανάγνωση από Β.Μ. σελ: 70

           ©   Αντιγραφή 4 φορές στο πορτοκαλί και Ορθογραφία:

 Αν κάποιος βρει έναν πληγωμένο λύκο, μπορεί να τον σώσει πηγαίνοντάς τον σε νοσοκομείο για ζώα.

           ©  Τετράδιο Γλώσσας (σπιράλ): εγώ οδηγώ και εγώ μαθαίνω σε όλους τους χρόνους .

        Για αύριο, οι μαθητές να έχουν:

       ©   κίτρινο και πράσινο φάκελο

©  πράσινο, κίτρινο, πορτοκαλί, σπιράλ τετράδιο 

©   Β.Μ. Γλώσσας γ΄ τεύχος

©   Τ.Ε Γλώσσας β' τεύχος

©   Β.Μ. Μαθηματικών β' τεύχος

©   Τ.Ε Μαθηματικών δ' τεύχος

©   Γραμματική

©   Σχολικό ημερολόγιο

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

 "Πληκτρολόγηση - Μορφοποίηση κειμένου"


  • Άνοιγμα κοινόχρηστου φακέλου Πληροφορικής
  • Άνοιγμα αρχείο κειμένου "Ο λύκος.docx"
  • Ολοκλήρωση πληκτρολόγησης κειμένου
  •   Χρήση πλήκτρων
    • Τόνος (πλήκτρο δίπλα στο Λ)
    • SpaceBar
    • Κόμμα (πλήκτρο δίπλα στο Μ)
    • Τελεία (πλήκτρο δίπλα στο κόμμα)
    • Shift + γράμμα = Κεφαλαίο
  • Επιλογή περιοχών κειμένου (με κλικ πατημένο + σύρσιμο ποντικού)
  • Εφαρμογή μορφοποιήσεων
    • Έντονη γραφή 
    • Πλάγια γραφή
    • Αλλαγή χρώματος γραμματοσειράς