Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023

9/2/2023 HMEΡΟΛΟΓΙΟ

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 16:<<Νιώθω>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 79-81 και ασκήσεις στο κίτρινο τετράδιο.



Στα Μαθηματικά κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις στο πρόχειρο τετράδιο. 

 

ΓΛΩΣΣΑ

  •  Ανάγνωση στο Β.Μ. σελίδα 79-80.
  •  Από 2 φορές Αντιγραφή: Ψηλά πετά και μου γελά

                          κι εκεί στα σύννεφα γελά.

                           Γερά το σπάγκο του κρατώ.

                          Αχ! Πώς ν’ ακούσει ό,τι του πω;

  • Κλίνω το ρήμα εγώ νιώθω σε Ενεστώτα, Παρατατικό και Αόριστο
  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

Για το μάθημα της Παρασκευής χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.


Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023

8/2/2023 HMEΡΟΛΟΓΙΟ

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 16:<<Νιώθω>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 78 και στο Τ.Ε. τη σελίδα 30 (άσκηση 6) και το 77ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις στο πρόχειρο τετράδιο.

 

ΓΛΩΣΣΑ

  • Ανάγνωση στο Β.Μ. σελίδα 78.
  •  Από 2 φορές Αντιγραφή: Η δροσοσταλίδα που κρεμάστηκε σε μια βελόνα του μικρού πεύκου, για να κοιμηθεί, άκουσε το δεντράκι να κλαίει.
  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
  • Άσκηση 1: Απαντώ στις ερωτήσεις κατανόησης του κειμένου.
  • Άσκηση 2: Φαντάζομαι τη συνέχεια της ιστορίας και τη γράφω στο τετράδιο.


Για το μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023

7/2/2023 HMEΡΟΛΟΓΙΟ

 


Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 16: <<Νιώθω>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 75-77 και στο Τ.Ε. τις σελίδες 27-29.









Στα Μαθηματικά κάναμε το 4ο Επαναληπτικό Κριτήριο.

 

 

ΓΛΩΣΣΑ

  •  Ανάγνωση στο Β.Μ. σελίδα 76-77.
  •  Από 2 φορές Αντιγραφή: χαρά, ενθουσιασμός, ευτυχία, ηρεμία, λύπη, στεναχώρια, ζήλια, θυμός, φόβος.
  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
  • Άσκηση 1: Φτιάχνω 3 προτάσεις με τις λέξεις στο Τ.Ε. σελίδα 27.
  •  Άσκηση 2: Βάζω τα ρήματα της άσκησης 1 στο Τ.Ε. σελ. 27 σε αλφαβητική σειρά.

Για το μάθημα της Τετάρτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας και Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.










Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2023

 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 


Μάθημα 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ (07/02/2023)


 - Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (Safer Internet Day) καθιερώθηκε με πρωτοβουλία της Ευρωπαίας Επιτρόπου Βίβιαν Ρέντινγκ και γιορτάζεται κάθε χρόνο τη δεύτερη μέρα της δεύτερης εβδομάδας του δεύτερου μήνα. Κατά τον εορτασμό της ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, χιλιάδες άνθρωποι ενώνονται για να αφυπνίσουν θέματα σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και δράσεις παγκοσμίως. 

Στο πλαίσιο της Ημέρας αυτής, το Σχολείο πραγματοποιεί μια σειρά από Δράσεις.  Οι μαθητές της B΄ Δημοτικού ενημερώθηκαν για θέματα που προκύπτουν κατά την ενασχόλησή τους με το Διαδίκτυο.

Οι μαθητές παρακολούθησαν Παρουσίαση με θέμα: "ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ​ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 4-7 ΕΤΏΝ"

Θέματα Παρουσίασης:

  • Να μην αποκαλύπτουμε τα προσωπικά μας δεδομένα.​
  • Να μη μιλάμε με αγνώστους.​
  • Να μην παίζουμε παιχνίδια ακατάλληλα για την ηλικία μας.​
  • Να σεβόμαστε τους άλλους χρήστες του διαδικτύου και να είμαστε ευγενικοί.​

Video: Ασφάλεια στο Διαδίκτυο για παιδιά 4 - 7 ετών ........>>>>>  Ασφάλεια στο Διαδίκτυο



6/2/2023 HMEΡΟΛΟΓΙΟ




Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 15: <<Αλληλογραφώ>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 74 και στο Τ.Ε. τη σελίδα 25. Επίσης, κάναμε στο Ανθολόγιο τη σελίδα 152.








Στα Μαθηματικά κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις.


Για το μάθημα της Τρίτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.



Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2023

3/2/2023 HMEΡΟΛΟΓΙΟ

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 15: <<Αλληλογραφώ>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 73, στο Τ.Ε. τη σελίδα 25 και το 75ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

 


Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 29: <<Βρίσκω την προπαίδεια του 9 και του 11». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 6-7 καθώς και το 70ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.


ΓΛΩΣΣΑ

  • Ανάγνωση στο Β.Μ. σελίδα 73.
  •  Από δύο φορές Αντιγραφή: πατινάζ, μπουφάν, λούνα παρκ, κρουασάν.
  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
  • Άσκηση 1: Φτιάχνω προτάσεις με τις λέξεις της ορθογραφίας.
  •  Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  •   Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου.

 


*Μελετάμε καλά για το διαγώνισμα της Δευτέρας!!!


Για το μάθημα της Δευτέρας χρειαζόμαστε: Ανθολόγιο, Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Αντιγραφής και Ορθογραφίας, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.


ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!




Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2023

2/2/2023 HMEΡΟΛΟΓΙΟ

 

Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 15: <<Αλληλογραφώ>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 70-72, στο Τ.Ε. τις σελίδες 23-24 και το 74ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

ΓΛΩΣΣΑ

  •   Ανάγνωση στο Β.Μ. σελίδα 71.
  •   Από δύο φορές Αντιγραφή: Μέχρι τότε θα έχεις διαβάσει και άλλα βιβλία και θα μου πεις ποια σου άρεσαν.
  • Άσκηση 1 Γραμματική αναγνώριση:γυναίκα, επιστρέφω, ηλεκτρονικός, αριστερά, σήμερα, τον, έναν
  • Άσκηση 2 Συντακτική αναγνώριση: Τι κάνετε;, Εγώ με το σχολείο εξακολουθώ να τα πηγαίνω πολύ καλά., Θα χαρώ πολύ να μάθω τα νέα σας.
  •   Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

Για το μάθημα της Παρασκευής χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Αντιγραφής και Ορθογραφίας, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023

1/2/2023 HMEΡΟΛΟΓΙΟ

 




Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 15: <<Αλληλογραφώ>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 70, στο Τ.Ε. τη σελίδα 22 και ασκήσεις στο κίτρινο τετράδιο.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 29: <<Βρίσκω την προπαίδεια του 9 και του 11». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες  6 - 7 καθώς και ασκήσεις στο πρόχειρο τετράδιο.


ΓΛΩΣΣΑ

  • Από δύο φορές Αντιγραφή: εγώ είμαι (σε όλα τα πρόσωπα), εγώ έχω (σε όλα τα πρόσωπα) επιστολή, αποστολέας, αποστέλλω, παραλήπτης, παραλαμβάνω.
  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
  •  Άσκηση 1: Φτιάχνω 3 προτάσεις με τις παραπάνω λέξεις.

 

Για το μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Αντιγραφής και Ορθογραφίας, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.


Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

31/1/2023 HMEΡOΛOΓΙΟ

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 15: <<Αλληλογραφώ>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 66-69, στο Τ.Ε. τη σελίδα 21 και το 73ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 29: <<Βρίσκω την προπαίδεια του 9 και του 11». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ τις σελίδες 6-7 καθώς και το 68ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.




ΓΛΩΣΣΑ

  •  Ανάγνωση στο Β.Μ. σελίδα 68
  • Από δύο φορές Αντιγραφή: Χτες έμαθα ότι υπάρχεις, ότι σε λένε Μονάχους κι ότι είσαι από τα σπάνια είδη που ζουν στις ελληνικές θάλασσες.
  •  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Μαθαίνω την προπαίδεια του 9.

Για το μάθημα της Τετάρτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Αντιγραφής και Ορθογραφίας, Τ.Ε. Μαθηματικών (γ’ τεύχος), κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.



Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023

    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ


"Είσοδος στη Διαδικτυακή Πλατφόρμα Επεξεργασίας Κειμένου - Πληκτρολόγηση και Μορφοποίηση Κειμένου -  Βιβλίο TechnoKids - Techno-Author Σελ.15 - Αλλαγή Γραμματοσειράς - Χρώμα Γραμματοσειράς"

  • Αλλαγή Γλώσσας σε Αγγλικά 
  • Από τη Γραμμή Εργασιών ανοίξαμε το Διαδίκτυο
  • Μεταφερθήκαμε στην ιστοσελίδα www.google.com
  • Ανοίξαμε τον υπερσύνδεσμο για να συνδεθούμε στο e-mail μας
  • Βάλαμε κεφαλαία γράμματα με τη χρήση του πλήκτρου Caps Lock
  • Πληκτρολογήσαμε τα προσωπικά μας στοιχεία (username και password)
  • Ανοίξαμε το Μενού με τα προγράμματα
  • Ανοίξαμε τον Επεξεργαστή Κειμένου
  • Δημιουργήσαμε ένα νέο αρχείο και πληκτρολογήσαμε την ημερομηνία 
  • Αλλάξαμε Γλώσσα σε Ελληνικά 
  • Αλλάξαμε μέγεθος Γραμματοσειράς σε 30 στ.
  • Πληκτρολογήσαμε το όνομά μας στα Ελληνικά 
  • Πληκτρολογήσαμε το όνομά μας στα Αγγλικά 
    • Επιλέξαμε το κείμενο 
    • Ενεργοποιήσαμε την Υπογράμμιση  - Την εντολή U (Underline) και παρατηρήσαμε ότι τα γράμματα είχαν μια γραμμή με υπογράμμιση.
    • Αλλάξαμε τη Γραμματοσειρά από Arial και Calibri σε Comic Sans Ms... Pacifico ... Caveat ... Lobster .. 
    • Επιλέξαμε πάλι το κείμενο και εφαρμόσαμε άλλο χρώμα στη γραμματοσειρά με το πλήκτρο A
    • Στο Βιβλίο TechnoKids - Techno-Author Σελ.15 κυκλώσαμε από την Ομάδα Εργαλείων Τη ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑ!
  • Στο εικονίδιο του προσωπικού μας profil πατήσαμε Αποσύνδεση (Sign Out)


      * Οι μαθητές κατανόησαν την έννοια "Εφαρμόζω Καλλιγραφική Σχεδίαση Γραμμάτων  και εντόπισαν τις διαφορές των μορφοποιήσεων στα ελληνικά και στα αγγλικά" 
......................................................................................................................................................................