Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε Ανθολόγιο. Συγκεκριμένα, κάναμε τις σελίδες 91-92 καθώς και
ασκήσεις στο κίτρινο τετράδιο.
Για το μάθημα της Παρασκευήςχρειαζόμαστε: Tετράδιο Αντιγραφής
και Παραγωγής Γραπτού Λόγου, Β.Μ. Μαθηματικών, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και
πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.
Κράτησα το τετράδιο της Ορθογραφίας καθώς και το κίτρινο τετράδιο!
Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 9:
<<Που λες, είδα…>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 12-13, στο Τ.Ε.
τη σελίδα 57 καθώς και το 37ο
Φυλλάδιο Γλώσσας
Στα
Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 18: «Φτιάχνω διψήφιους
αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 10-11 καθώς και το 37ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.
ΓΛΩΣΣΑ
Ανάγνωση
στο Β.Μ. σελίδα 12
Από 2 φορές Αντιγραφή: Πολύς κόσμος είχε μαζευτεί και
κάποιοι ήταν πολύ συγκινημένοι. στο τετράδιο της Αντιγραφής (πορτοκαλί)
Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
Για το μάθημα της Πέμπτηςχρειαζόμαστε: Ανθολόγιο, τετράδιο Ορθογραφίας,Αντιγραφής και κίτρινο,
κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.
Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 9:
<<Που λες, είδα…>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 14, στο Τ.Ε. τη
σελίδα 56 καθώς και το 36ο
Φυλλάδιο Γλώσσας.
Στα
Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 18<<Φτιάχνω διψήφιους
αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών >>.Συγκεκριμένα, κάναμε
στο Β.Μ. τη σελίδα 50 καθώς και το 36ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.
ΓΛΩΣΣΑ
Ανάγνωση στο Β.Μ.
σελ.14
Από 2 φορές Αντιγραφή :Θα άξιζε να ήσουν,κόρακα,και
άρχοντας ακόμα, αν θα μπορούσε να μιλεί τ’ αγγελικό σου στόμα. στο
τετράδιο της Αντιγραφής(μπλε).
Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
Άσκηση 1 Κλίνω τα παρακάτω
ουσιαστικά: άρχοντας, ελαιώνας, αμπελώνας
Για το μάθημα της Τετάρτηςχρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας ,τετράδιο Αντιγραφής και
Ορθογραφίας, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό
ημερολόγιο.
Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2022
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
"Σύνδεση στην εκπαιδευτική πλατφόρμα - Πληκτρολόγηση κειμένου στα Ελληνικά"
Άνοιγμα Google Chrome
Ορισμός γλώσσας: Αγγλικά από τη γραμμή εργασιών
Σύνδεση στο προσωπικό e-mail
Ορισμός γλώσσας: Ελληνικά από τη γραμμή εργασιών
Δημιουργία Νέου Εγγράφου
Ορισμός 20 στ. μέγεθος Γραμματοσειράς
Πληκτρολόγηση κειμένου από το παραμύθι "ΤΑ ΤΡΙΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ" από το βιβλίο TechnoKids Techno Author
Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 9:
<<Που λες, είδα…>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 11, στο Τ.Ε. τη
σελίδα 55 καθώς και το 35ο
Φυλλάδιο Γλώσσας.
Στα
Μαθηματικά γράψαμε κριτήριο
αξιολόγησης στα κεφάλαια 9-15.
ΓΛΩΣΣΑ
Ανάγνωση
στο Τ.Ε. τη σελίδα 55.
1 φορά Αντιγραφή τις λέξεις: τον ταμία, των γιατρών, τον
πίνακα, των μηνών, τον Ηρακλή, των ποταμών
Από 2 φορές Αντιγραφή την πρόταση :Στο
ενυδρείο είδαμε από κοντά τον ιππόκαμπο και τα πελώρια σαγόνια των καρχαριών.
στο τετράδιο της Αντιγραφής (πορτοκαλί)
Ορθογραφία
αυτά που έχουμε για Αντιγραφή
Για το μάθημα της Τρίτηςχρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Αντιγραφής και
Ορθογραφίας ,Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.
Σας αφήνω αυτά τα παραμύθια εδώ με πολλή αγάπη! Αστεράκια μου, ξεπεράστε το άγχος σας και πιστέψτε στον εαυτό σας! Να θυμάστε ότι είστε μοναδικοί και ξεχωριστοί. Ξεπερνάμε τα προβλήματά μας με συζήτηση και υπομονή. Να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!
Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 9:
«Που λες , είδα…>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 10, στο Τ.Ε.
τις σελίδες 52 και 54(άσκηση 6) καθώς και το 33οΦυλλάδιο Γλώσσας.
Στα
Μαθηματικά κάναμε επαναληπτικές
ασκήσεις στο 34ο Φυλλάδιο
Μαθηματικών.
ΓΛΩΣΣΑ
Ανάγνωση στο Β.Μ.
σελ.10.
Από 2 φορές Αντιγραφή τις λέξεις: Η
λίμνη φαντάζει σαν ασημένιος κάμπος. στο τετράδιο της Αντιγραφής(μπλε).
Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Προαιρετικό Φυλλάδιο
Σαββατοκύριακου
Για το μάθημα της Δευτέραςχρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας και
Αντιγραφής, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.
Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 9:
«Που λες , είδα…>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 6- 9, στο Τ.Ε.
τη σελίδα 51,53,54 (άσκηση 5) καθώς και το 32οΦυλλάδιο Γλώσσας.
Στα
Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 17: «Υπολογίζω με πολλούς τρόπους
μέχρι το 100. Εισαγωγή στην
προπαίδεια.» Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε.
τη σελίδα 8 καθώς και το 33ο
Φυλλάδιο Μαθηματικών.
ΓΛΩΣΣΑ
Ανάγνωση στο Β.Μ.
σελ.6.
Από 2 φορές Αντιγραφή τις λέξεις: λεπτός,
χοντρός, αδύνατος, όρθιος, καθιστός, μονόχρωμη, πολύχρωμη, μεγάλη, μικρή,
ωραίο, παλιό, άσχημο, καινούριο στο τετράδιο της Αντιγραφής(πορτοκαλί).
Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
Άσκηση 1 Φτιάχνω 5 προτάσεις με
τις παραπάνω λέξεις.
Άσκηση 2 Κυκλώνω και γράφω τα
επίθετα από το κείμενο που δόθηκε στα παιδιά.
Για το μάθημα της Παρασκευήςχρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας και
Αντιγραφής, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.
Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε ασκήσεις στο κίτρινο τετράδιο.
Στα
Μαθηματικά κάναμετο κεφάλαιο 17: «Υπολογίζω με πολλούς τρόπους
μέχρι το 100. Εισαγωγή στην
προπαίδεια.» Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ.
τη σελίδα 49 καθώς και το 32ο
Φυλλάδιο Μαθηματικών.
ΓΛΩΣΣΑ
1 φορά Αντιγραφή το οριστικό άρθρο στο
τετράδιο της Αντιγραφής (μπλε).
1 φορά Αντιγραφή τις πτώσεις : Ονομαστική(ποιος,ποιοι)
, Γενική
(ποιανού,ποιανών), Αιτιατική(ποιον,ποιους), Κλητική
(φώναξέ τον, φώναξέ τους).
Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
Για το μάθημα της Πέμπτηςχρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Αντιγραφής και
Ορθογραφίας,Τ.Ε. Μαθηματικών, πράσινο και κόκκινο φάκελο καθώς και το σχολικό
ημερολόγιο.
Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε Ανθολόγιο.
Συγκεκριμένα, κάναμε τις σελίδες 20-21 «Η Αρετούσα» , τις σελίδες 135-136
«Παροιμίες και γλωσσοδέτες» καθώς και το 31ο
Φυλλάδιο Γλώσσας. Ασχοληθήκαμε με τα ουσιαστικά και τις πτώσεις. Αύριο, θα κάνουμε περισσότερη εξάσκηση στο κίτρινο τετράδιο.
Στα
Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 16<<Γνωρίζω καλύτερα τα
γεωμετρικά μοτίβα >>.Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 46-47 .
ΓΛΩΣΣΑ
Ανάγνωση στο Ανθολόγιο
σελ.20
Από 2 φορές Αντιγραφή :Όνομα ο ρήγας έδωσε στην κόρη:
Αρετούσα, για τα καλά της τα πολλά, τα πλούτη και τα λούσα. στο
τετράδιο της Αντιγραφής(πορτοκαλί).
Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
Άσκηση 1 Βρίσκω και γράφω τα
ουσιαστικά στις παρακάτω προτάσεις :
Τον ήλιο και τον ουρανό συχνά παρακαλούσαν να
τους χαρίσουν το παιδί που τόσο πεθυμούσαν.
Οι ευχές τους εισακούστηκαν και, μια καλήν
ημέρα, έφερε η βασίλισσα στον κόσμο θυγατέρα.
Άσκηση 2Γράφω
τα ουσιαστικά που βρήκα σε Ενικό και Πληθυντικό αριθμό.
Για το μάθημα της Τετάρτηςχρειαζόμαστε: Ανθολόγιο (για ανάγνωση), κίτρινο τετράδιο, τετράδιο
Αντιγραφής και Ορθογραφίας, Β.Μ. Μαθηματικών, T.E. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς
και το σχολικό ημερολόγιο.
Βιβλίο TechnoKids - Εργασία Σελ. 5 - βιβλίο Techno Author - Εφαρμογή ΣΤΥΛ σε κείμενο
Άνοιγμα προγράμματος: Word
Αλλαγή Γλώσσας σε Ελληνικά
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς σε 28 στ.
Χρήση Shift (πατημένο) + Τ : Πληκτρολόγηση (Το πρώτο γράμμα της πρότασής μας)
Πληκτρολόγηση κειμένου
Χρήση SpaceBar: Κενό διάστημα
Χρήση Τόνου σε φωνήεν
Πληκτρολόγηση πρότασης
Στο τέλος της πρότασης Shift (πατημένο) + 1 = Πληκτρολόγηση θαυμαστικού!
Επιλογή όλης της πρότασης: Click στην αρχή της λέξης + Πατημένο το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού + Σύρουμε με το ποντίκι από την αρχή μέχρι το τέλος της πρότασης.
Εφαρμογή το Στυλ: Τίτλος από την Καρτέλα Κεντρική
Ανάγνωση παραμυθιού - από τον projector - στο Word "Τα τρία γουρουνάκια"
Όλοι οι μαθητές, εκτός από τον δικό τους υπολογιστή, πληκτρολόγησαν ο καθένας από ένα θαυμαστικό στον κεντρικό υπολογιστή του εργαστηρίου, κάνοντας, με χαρά, πράξη τη νέα ύλη στον projector, σαν δάσκαλοι και αυτοί.
Σημείωση 1!
Την επόμενη φορά οι μαθητές θα πρέπει να έχουν τη φωτοτυπία με τα προσωπικά στοιχεία Σύνδεσης στην εκπαιδευτική πλατφόρμα.
Σημείωση 2!
Παρακαλούνται οι μαθητές να έχουν τα βιβλία της Πληροφορικής μέσα στη σχολική τους τσάντα ή στο προσωπικό τους ράφι στην τάξη.