Σήμερα πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική στην Αρχαία Κόρινθο. Ξεκινήσαμε από την τάξη με την προβολή του παραπάνω βίντεο.
Στη συνέχεια, μιλήσαμε για τον Πήγασο, θεότητα και σύμβολο της Αρχαίας Κορίνθου.
Έπειτα, επισκεφθήκαμε το Μουσείο και τον Αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Κορίνθου.
Στο γυρισμό μας οι μαθητές ζωγράφισαν ότι τους έκανε εντύπωση από την εκδρομή και δημιουργήσαμε το δικό μας μουσείο με εκθέματα τις ζωγραφιές των ίδιων των μαθητών τις οποίες έπρεπε να παρουσιάσουν στους υπόλοιπους.
Για αύριο οι μαθητές θα έχουν
την ίδια ορθογραφία:
ανάγνωση στη σελ.52, Β.Μ.
τεστ στα Μαθηματικά, το οποίο θα περιέχει 4 υποχρεωτικές ασκήσεις και μία άσκηση bonus - προαιρετική. Οι ασκήσεις θα είναι: 1) νοερές προσθέσεις και αφαιρέσεις, 2) αναγνώριση και διατύπωση διψήφιων αριθμών, 3) αριθμητικές αλυσίδες, 4), το μισό και το ολόκληρο διψήφιων αριθμών και 5) σύνθετο πρόβλημα (με 2 πράξεις). Οι ασκήσεις θα είναι παρόμοιες με εκείνες των φυλλαδίων 17-20.
Στο πράσινο τετράδιο κάναμε επανάληψη στο μισό, στο ολόκληρο και σε πρόβλημα με περισσότερο από.
Για το σπίτι:
Γλώσσα:
Ανάγνωση στο Β.Μ., σελ. 52: Γιατί ανησυχούμε άδικα; ...Φιλιππίνες...
Αντιγραφή 5 φορές και ορθογραφία:
Μαθηματικά:
Επεξεργαστήκαμε το Φυλλάδιο 20 στο ολοήμερο, ώστε να εξασκηθούμε για το τεστάκι της Τετάρτης. 'Οσες πράξεις ή το πρόβλημα έχουν μείνει να συνεχιστούν στο σπίτι.