Παρασκευή 6 Μαρτίου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 6/3/2020











Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 20:<< Ποιος είναι; Τι κάνει;>> Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 42, στο Τ.Ε. τις σελίδες 52-53  καθώς και το 115ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 42<<Γνωρίζω το μέτρο>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο T.E. τις σελίδες 8-9 .Επίσης,  κάναμε  το 112Ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για τη Δευτέρα οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
ΓΛΩΣΣΑ
·         Ανάγνωση το ποίημα στη σελίδα 42 του Β.Μ.
·         2 φορές Αντιγραφή τη δεύτερη στροφή του ποιήματος <<Τσαγκάρη τσαγκάρη ….να πας>>
·         Κάνω γραμματική αναγνώριση στη λέξη ψαλίδι.
·         Ορθογραφία τα παραπάνω.
·         Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
·         Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου

Για  τη Δευτέρα    να έχουν στις τσάντες τους: Β.Μ. Γλώσσας, Ανθολόγιο,  πράσινο και κόκκινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.


Τέλος, σήμερα λόγω της Παγκόσμιας ημέρας κατά του σχολικού εκφοβισμού   αναφερθήκαμε σ΄αυτόν  και ταυτόχρονα κάναμε δραστηριότητες καθώς και μια κατασκευή στην τάξη.


Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!
Να θυμηθώ να κόψω το ένα πόδι της Κυρα Σαρακοστής!!!

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 5/3/2020








Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 20:<< Ποιος είναι; Τι κάνει;>> Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 41, στην Κυρα Γραμματική τη σελίδα 29  καθώς και το 114ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά γράψαμε το κουιζ μας.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
ΓΛΩΣΣΑ
·         Ανάγνωση το ποίημα στη σελίδα 41 του Β.Μ.
·         1 φορά Αντιγραφή τα ρήματα στη σελίδα 29 της Κυράς Γραμματικής καθώς και τις λέξεις:
  •  φαρμακοποιός, αρτοποιός
  •   ανθοπώλης, βιβλιοπώλης, κρεοπώλης
  •  ανθοπωλείο, βιβλιοπωλείο, κρεοπωλείο
  • ·         Ορθογραφία τα παραπάνω.

Για  αύριο   να έχουν στις τσάντες τους: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, Τ.Ε. Μαθηματικών,  πράσινο και κόκκινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.


Τετάρτη 4 Μαρτίου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 4/3/2020









Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 20:<< Ποιος είναι; Τι κάνει;>> Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 37-40 , στo T.E. τις σελίδες 50-51   καθώς και το 113ο Φυλλάδιο Γλώσσας(α,β).

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 42<<Γνωρίζω το μέτρο>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο B.M. τις σελίδες 38-39.Επίσης,  κάναμε  το 110Ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Αύριο γράφουμε το κουιζ των Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
ΓΛΩΣΣΑ
·         Ανάγνωση το κείμενο στη σελίδα 39-40.
·         2 φορές Αντιγραφή στη σελίδα 40 του Β.Μ.<< Τώρα πια υπάρχουν …οι καρεκλάδες.>>
·         Ορθογραφία τα παραπάνω.

Για  αύριο   να έχουν στις τσάντες τους: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, Κυρά Γραμματική,  πράσινο τετράδιο , πράσινο και κόκκινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Τρίτη 3 Μαρτίου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 3/3/2020










Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 41:<<Γνωρίζω τους αριθμούς μέχρι το 1000>> Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 6-7 καθώς και το 109Ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο  οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
ΓΛΩΣΣΑ(υπενθύμιση)
·         Ανάγνωση το κείμενο της σελίδας 37.
·         2 φορές Αντιγραφή στη σελίδα 37 <<Ο κόλπος του Λαγανά…. Καρέτα καρέτα>>.
·         Ορθογραφία τα παραπάνω

Για αύριο να έχουν στις τσάντες τους: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας,  Β.Μ. Μαθηματικών, πράσινο και κόκκινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

                                                        Καλή Σαρακοστή!!!


Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 27/2/2020












Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε το αφιέρωμα στις Απόκριες και την Καθαρά Δευτέρα. Συγκεκριμένα, κάναμε το 110ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Επαναληπτικό στα κεφάλαια 34-40. Συγκεκριμένα   κάναμε  ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
ΓΛΩΣΣΑ
·         Ανάγνωση το πρώτο κείμενο .
·        2 φορές Αντιγραφή <<Κούλουμα ονομάζεται η καθαροδευτεριάτικη έξοδος στην εξοχή και το πέταγμα του αετού. Τα κούλουμα από τόπο σε τόπο γιορτάζονται διαφορετικά >>
·         Κλίνω στο τετράδιο της Αντιγραφής <<ο πολύχρωμος χαρταετός>>
·         Ορθογραφία τα παραπάνω.

Για  αύριο   να έχουν στις τσάντες τους:  Β.Μ. Γλώσσας, Β.Μ. Μαθηματικών , πράσινο και κόκκινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 26/2/2020











Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε Ανθολόγιο. Συγκεκριμένα, κάναμε τις σελίδες 51-52 , στην Κυρά Γραμματική τη σελίδα 45 καθώς και το 109ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Επαναληπτικό στα κεφάλαια 34-40. Συγκεκριμένα   κάναμε  το 107Ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
ΓΛΩΣΣΑ
·         Ανάγνωση το ποίημα στη σελίδα 51 του Ανθολογίου.
·         2 φορές Αντιγραφή την τρίτη στροφή του ποιήματος <<Με τα σκοινιά στο χέρι τους …να πετούν!>>
·         Ορθογραφία τα παραπάνω.

Για  αύριο   να έχουν στις τσάντες τους:  Ανθολόγιο, κόκκινο τετράδιο , πράσινο και κόκκινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 25/2/2020












Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 19:<<Τα μάθατε τα νέα; >> Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 34, στo T.E. τη σελίδα 48  καθώς και το 108ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Επαναληπτικό στα κεφάλαια 34-40. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 32-33.Επίσης,  κάναμε  το 106Ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
ΓΛΩΣΣΑ
·         Ανάγνωση το κείμενο στη σελίδα 34 του Β.Μ.
·         2 φορές Αντιγραφή στη σελίδα 48 του Τ.Ε. <<Η Χαρά ….με μια μπάλα>>
·         Κλίνω το ρήμα γελώ σε χρόνο Ενεστώτα.
·         Ορθογραφία τα παραπάνω.

Για  αύριο   να έχουν στις τσάντες τους: Β.Μ. Γλώσσας, Ανθολόγιο, Κυρά Γραμματική, πράσινο τετράδιο , πράσινο και κόκκινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 24/2/2020









Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 19:<<Τα μάθατε τα νέα; >> Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 33, στην Κυρά Γραμματική τη σελίδα 28  καθώς και το 107ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Επαναληπτικό στα κεφάλαια 34-40. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 32-33.Επίσης,  κάναμε  το 105Ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
ΓΛΩΣΣΑ
·         Ανάγνωση το ποίημα στη σελίδα 33 του Β.Μ.
·         1 φορά Αντιγραφή την πρώτη στροφή του ποιήματος  και την κλίση του ρήματος κοιτώ.
·         Ορθογραφία τα παραπάνω.

Για τη αύριο   να έχουν στις τσάντες τους: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, Τ.Ε. Μαθηματικών, πράσινο και κόκκινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.


Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 21/2/2020














Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 40:<<Γνωρίζω τα χαρτονομίσματα των 5,10,20,50 και 100 ευρώ>>. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 30-31.Επίσης,  κάναμε  το 103Ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
ΓΛΩΣΣΑ
  • Ανάγνωση το κείμενο στη σελίδα 31 του Β.Μ.
  •  1 φορά Αντιγραφή το πινακάκι με τα υποκοριστικά και μεγεθυντικά στη σελίδα 46 του Τ.Ε.·
  •  1 πρόταση με τη λέξη πυρκαγιά.· 
  •  Ορθογραφία τα παραπάνω.·        
  • Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
·         Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου

Για τη Δευτέρα  να έχουν στις τσάντες τους: Β.Μ. Γλώσσας, Κυρά Γραμματική, Β.Μ. Μαθηματικών, πράσινο και κόκκινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020

ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 19/2/2020









Σήμερα , στη Γλώσσα κάναμε την ενότητα 19:<<Τα μάθατε τα νέα; >> Συγκεκριμένα, κάναμε στο B.M. τις σελίδες 30-31.Στην κυρά Γραμματική κάναμε το 35ο και 36ο Μάθημα καθώς και το 104ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 40:<<Γνωρίζω τα χαρτονομίσματα των 5,10,20,50 και 100 ευρώ>>. Συγκεκριμένα, θυμηθήκαμε τα χαρτονομίσματα και τα κέρματα παίζοντας. Επίσης,  κάναμε  το 102Ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
ΓΛΩΣΣΑ
·         Ανάγνωση το κείμενο της σελίδας 30 .
·         1 φορά Αντιγραφή το πινακάκι στη σελίδα 31 με την κλίση του επιθέτου: ο μεγάλος, η μεγάλη , το μεγάλο.
·         Ορθογραφία την κλίση του επιθέτου .

Για την Παρασκευή   να έχουν στις τσάντες τους: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, Τ.Ε. Μαθηματικών, πράσινο και κόκκινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Για αύριο να έχουν μαζί τους ένα μικρό τσαντάκι.