Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2019

ΤΑ ΦΑΝΤΑΡΑΚΙΑ ΤΗΣ Β' ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΣ.....



















ΜΗΝ ΜΕ ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΙΚΡΟ

Μην με βλέπετε μικρό
και θαρρείτε πως δεν ξέρω
τι σημαίνει η Ελλάδα
για εμάς όλους εδώ !


Μου ’χουν πει για το σαράντα,
πως ένα κρύο πρωινό
ζητήσαν να μας πάρουν
το άγιο χώμα που πατώ.


Ο παππούς τότε που λέτε
πήγε πάνω στα βουνά
να στηρίξει όπως λέει
το «ΟΧΙ» που είπε ο Μεταξάς.


Θέλω τώρα να φωνάξω
ένα μεγάλο ευχαριστώ
σε εσάς που πια δε ζείτε
για να ’μαι Έλληνας εγώ.

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 23/10/19




Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε την Ενότητα 7:Πώς λέμε ΟΧΙ;. Συγκεκριμένα , κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες : 58-64 καθώς και το 29ο  Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 14: Φτιάχνω γεωμετρικά σχήματα. Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 40-41 καθώς και το 29ο Φυλλάδιο  Μαθηματικών.


Για την Παρασκευή οι μαθητές θα έχουν τα εξής:

v  Ανάγνωση το κείμενο :Σαν παραμύθι (Β.Μ. σελίδες 60-61)
v  2 Φορές Αντιγραφή την πρώτη στροφή του ποιήματος «Σημαία μας η ειρήνη»: Ελάτε , παιδιά , να κάνουμε … στη σπηλιά (Β.Μ. σελίδα 58)
v  Ορθογραφία την πρώτη στροφή του ποιήματος «Σημαία μας η ειρήνη»: Ελάτε , παιδιά , να κάνουμε … στη σπηλιά (Β.Μ. σελίδα 58)

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019

ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ - ΣΤΕΡΕΑ




Με αφορμή το σημερινό μάθημα των Μαθηματικών, οι μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν τα παρακάτω βίντεο έτσι ώστε να κατανοήσουν βαθύτερα τα γεωμετρικά σχήματα- στερεά...










ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.....

Η ΑΠΟΣΤΡΟΦΟΣ!!!!!!

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 22/10/19



Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε την Ενότητα 6: Είμαστε έτοιμοι; . Συγκεκριμένα , κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες : 54-57 , στο Τ.Ε. τις σελίδες : 32-33 καθώς και το 28ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 13: Γνωρίζω καλύτερα τα γεωμετρικά σχήματα. Συγκεκριμένα , κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες: 32-33.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:

v  Ανάγνωση το κείμενο : Ο αϊτός και το αηδόνι (Β.Μ.σελίδα 57).

v  2 Φορές Αντιγραφή τις λέξεις : αηδόνι , αϊτός , κελαηδώ , ρόιδι , γάιδαρος , βοηθώ , κοροϊδεύω , νεράιδα , χαϊδεύω , αϋπνία ειρήνη , οικογένεια

v  Ορθογραφία  τις λέξεις : αηδόνι , αϊτός , κελαηδώ , ρόιδι , γάιδαρος , βοηθώ , κοροϊδεύω , νεράιδα , χαϊδεύω , αϋπνία ειρήνη , οικογένεια 

v  Να διαβάσουν από το 28ο Φυλλάδιο Γλώσσας για τα διαλυτικά , την απόστροφο και το ενωτικό.

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 21/10/19


Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε την Ενότητα 6: Είμαστε έτοιμοι;. Συγκεκριμένα , κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες : 51 – 53 καθώς και το 27ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 13: Γνωρίζω καλύτερα τα γεωμετρικά σχήματα. Συγκεκριμένα κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 38-39 καθώς και το 27ο – 28ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
  • Ανάγνωση τη σελίδα 52.
  •  3 Φορές Αντιγραφή την πρόταση : Βλέπει σε μια σελίδα πολλά ονόματα χωρών.


  • Ορθογραφία την πρόταση : Βλέπει σε μια σελίδα πολλά ονόματα χωρών.
  • Να κάνουν κάτω από την Αντιγραφή προτάσεις με τις λέξεις: ιδέα , τηλέφωνο , μήνυμα. 

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 18/10/19



Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο Ανθολόγιο το κείμενο: Μια φορά ήταν … η Κολοτούμπα στις σελίδες 65 – 67 καθώς και το 25ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 12 : Υπολογίζω τα ρέστα. Συγκεκριμένα κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 30-31 καθώς και το 25ο  Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για Δευτέρα οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
v  Ανάγνωση το κείμενο : Μια φορά ήταν … η Κολοτούμπα (Ανθολόγιο στις σελίδες 65 – 66)
v  2 Φορές Αντιγραφή την πρόταση : Όποιος τρώει σωστά , κοιμάται σωστά , γυμνάζεται σωστά είναι γερός και δυνατός.
v  Ορθογραφία την πρόταση Όποιος τρώει σωστά , κοιμάται σωστά , γυμνάζεται σωστά είναι γερός και δυνατός.
v  Το 26ο Φυλλάδιο Γλώσσας και το 26ο  Φυλλάδιο μαθηματικών

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 17/10/19

Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε από την Κυρα – Γραμματική τις σελίδες : 12-14  καθώς και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 12 : Υπολογίζω τα ρέστα. Συγκεκριμένα κάναμε στο  Β.Μ.  τις σελίδες  36 - 37 καθώς και το 24ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:

  • 2 Φορές Αντιγραφή : το ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ (από την Κυρα – Γραμματική στη σελίδα 14 )
  • Ορθογραφία το ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ (από την Κυρα – Γραμματική στη σελίδα 14 ) 



  • Να κάνουν  κάτω από την Αντιγραφή προτάσεις με τις λέξεις: μαθητής , φυτεύω , αίθουσα.