Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 30/9/19







Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε την Ενότητα 3: Στον κόσμο των κόμικς στο Β.Μ. τις σελίδες 27-33 καθώς και το 12ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 6: Βρίσκω την αξία των ψηφίων στους διψήφιους αριθμούς στο Τ.Ε. τις σελίδες 16-17 καθώς και 11ο  Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Κάναμε το 2ο Φυλλάδιο Εργασίας για το project μας.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
v  Ανάγνωση το ποίημα «Ο αστροναύτης» (Β.Μ. σελίδα 32)
v  2 Φορές Αντιγραφή την τρίτη στροφή του ποιήματος (Β.Μ. σελίδα 32)
v  Ορθογραφία την τρίτη στροφή του ποιήματος (Β.Μ. σελίδα 32)
v  Να διαβάσουν και να ξέρουν τα δίψηφα φωνηέντα και τα δίψηφα σύμφωνα από το 12ο Φυλλάδιο Γλώσσας. (θα μπει άσκηση κάτω από την ορθογραφία)

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Σήμερα επισκεφτήκαμε το Θώδειο Στάδιο Λουτρακίου.

Οι μαθητές συμμετείχαν σε διάφορες αθλητικές δραστηριότητες δείχνοντας σε όλους μας ότι σημασία δεν έχει η νίκη αλλά η συμμετοχή.



























ΑΘΛΟΥΜΑΙ -  ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ  -  ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΙ

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.......


Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ!!!!!


Με βάση το μάθημα του Ανθολογίου και το PROJECT μας φτιάξαμε τον ουρανό της αγάπης.
Κάθε παιδί μέσα από τη δική του ζωγραφιά αποτύπωσε σε μια κόλλα χαρτί το πώς νιώθει για τα αγαπημένα του πρόσωπα!!!!!


































ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ ΜΟΥ!!!!!






ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 26/9/19



Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε από το Ανθολόγιο το κείμενο «Θα σ’ αγαπώ ό, τι κι αν γίνει» στις σελίδες 22-23 καθώς και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο. 

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 6: στο Β.Μ. τις σελίδες 22-23  καθώς και 9ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για Δευτέρα οι μαθητές θα έχουν τα εξής:

  • Ανάγνωση το κείμενο «Θα σ’ αγαπώ ό, τι κι αν γίνει» (Ανθολόγιο σελ 22-23)
  • 2 Φορές Αντιγραφή την πρόταση: Η αγάπη είναι σαν τ’ αστέρια: ποτέ δεν πεθαίνει και πάντα φωτίζει. 
  • Ορθογραφία την πρόταση: Η αγάπη είναι σαν τ’ αστέρια: ποτέ δεν πεθαίνει και πάντα φωτίζει. 
  • Το 11ο Φυλλάδιο Γλώσσας και το 10ο Φυλλάδιο  Μαθηματικών (ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ)


Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 25/9/19





Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε την Ενότητα 2 «Με το σεις και με το σας» στο Τ.Ε. τις σελίδες 13-14 καθώς και το 10ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 5: Λύνω προβλήματα. Τα βήματα που ακολουθώ στο Β.Μ. τις σελίδες 20-21 , στο Τ.Ε. τις σελίδες 14-15 καθώς και το  8ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:

  • 3 Φορές Αντιγραφή την πρόταση: Δίπλα στο σπίτι φυτέψαμε μια λεύκα.
  • Ορθογραφία την πρόταση: Δίπλα στο σπίτι φυτέψαμε μια λεύκα.
  • Να κάνουν κάτω από την Αντιγραφή προτάσεις με τις εξής λέξεις: γράμμα , σοκολάτα , ευγενικός.


Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019

ΠΑΡΑΜΥΘΟΤΡΑΓΟΥΔΑ!!!

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 24/9/19



Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε την Ενότητα 2 «Με το σεις και με το σας» στο Β.Μ. τις σελίδες 25-26, στο Τ.Ε. τις σελίδες 11-13 καθώς και 9ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 4: Μετρώ με εκατοστόμετρα στο Β.Μ. τις σελίδες 18-19 , στο Τ.Ε. τις σελίδες 12-13 καθώς και ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
v  2 Φορές Αντιγραφή τις λέξεις: ναι , και , όχι , καλάμι, παπαρούνα, ημερολόγιο, ταχυδρομείο , γράμμα , καλημέρα , καλησπέρα , καληνύχτα.
v  Ορθογραφία τις λέξεις: ναι , και , όχι , καλάμι, παπαρούνα, ημερολόγιο, ταχυδρομείο , γράμμα , καλημέρα , καλησπέρα , καληνύχτα.
v  Να κάνουν κάτω από την Αντιγραφή προτάσεις με τις εξής λέξεις: ταχυδρομείο , εκδρομή , βιβλίο.

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2019

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ, ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ!!!!






Με αφορμή το σημερινό μάθημα της Γλώσσας , οι μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν το παρακάτω βίντεο και να διασκεδάσουν με ένα διαδραστικό παιχνίδι!!!!!





ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 23/9/19


Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε την Ενότητα 2 «Με το σεις και με το σας» στο Β.Μ. τις σελίδες 21-24, από την Κυρα-Γραμματική τις σελίδες 3-6 καθώς και 8ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το 7ο Φυλλάδιο Μαθηματικών. 

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:

  • Ανάγνωση το κείμενο: Η Σερενάτα για το Κανταδοχώρι (Β.Μ. σελίδα 22-23)
  • 3 Φορές Αντιγραφή την πρόταση: Η Σερενάτα έχει ένα κρυφό όνειρο. (σελ 22)
  • Ορθογραφία την πρόταση: Η Σερενάτα έχει ένα κρυφό όνειρο. (σελ 22)