Τρίτη 14 Μαΐου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 14/5/2019










Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε την Ενότητα 23: Για να γελάσουμε… στο Β.Μ.  τις σελίδες 62-64 , στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες : 67-71 καθώς και το 131ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

 Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 51:  στο Β.Μ. τις σελίδες 60-61, στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 30-31 καθώς και το 124ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
  • 3 Φορές Αντιγραφή τα επίθετα: πρωινός , μελωδικός , βραδινός , παιδικός , χρήσιμος ,  φωτεινός , σκοτεινός , υγιεινός , ορεινός , ταπεινός , φτηνός, επικίνδυνος , υπεύθυνος , γλυκός , θηλυκός , έτοιμος , άσχημος , διάσημος , πρόθυμος.
  •   Ανάγνωση το κείμενο : Άνοιξη στο Παγγαίο (Β.Μ. σελίδα 64).
  • Ορθογραφία τα επίθετα: πρωινός , μελωδικός , βραδινός , παιδικός , χρήσιμος ,  φωτεινός , σκοτεινός , υγιεινός , ορεινός , ταπεινός , φτηνός, επικίνδυνος , υπεύθυνος , γλυκός , θηλυκός , έτοιμος , άσχημος , διάσημος , πρόθυμος.
  •  Να κλίνουν στο κόκκινο τετράδιο τα εξής: το γραφικό χωριό , η υγιεινή διατροφή , η μελωδική φωνή.


Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 13/5/2019






Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε την Ενότητα 23: Για να γελάσουμε… στο Β.Μ.  τις σελίδες 59-61 καθώς και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο.

 Στα Μαθηματικά κάναμε το Επαναληπτικό Κεφάλαια 45-50 στο Β.Μ. τις σελίδες 58-59, στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 28-29 καθώς και το 123ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
  •  3 Φορές Αντιγραφή την πρόταση: Ήταν μια φορά…  Κιτρινοσκουφίτσα (Β.Μ. σελίδα 60).
  •  Ανάγνωση το κείμενο : Λαθεύοντας ιστορίες (Β.Μ. σελίδα 60).
  •  Ορθογραφία: την πρόταση: Ήταν μια φορά…  Κιτρινοσκουφίτσα (Β.Μ. σελίδα 60).
  •  Στο τετράδιο Παραγωγής Λόγου να διαλέξουν ένα παραμύθι και να το αλλάξουν, για να το κάνουν αστείο. Στο τέλος να κάνουν μια ζωγραφιά.


Παρασκευή 10 Μαΐου 2019

ΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!















ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 10/5/2019









Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε την Ενότητα 22: Πώς παίζεται; Πώς γίνεται; στο Β.Μ. τη σελίδα 58 και στο κόκκινο τετράδιο αναφερθήκαμε στον Συντελεσμένο Μέλλοντα.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 50: Λύνω προβλήματα : Στρατηγικές νοερών υπολογισμών στο Β.Μ. τις σελίδες 56-57 , στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 26-27 καθώς και το 121ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για Δευτέρα οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
  •    Το 122ο Φυλλάδιο Μαθηματικών και το 130ο Φυλλάδιο Γλώσσας.
  •  2 Φορές Αντιγραφή την τέταρτη στροφή του ποιήματος από : Τρέμουν τα βιβλία μου … τα φύλλα. (Β.Μ. σελίδα 58).
  • Ορθογραφία: την τέταρτη στροφή του ποιήματος από : Τρέμουν τα βιβλία μου … τα φύλλα. (Β.Μ. σελίδα 58).


Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 9/5/2019









Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε από την Ενότητα 22: Πώς γίνεται; Πώς παίζεται Β.Μ. τις σελίδες 56-57  καθώς και το 129ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 49: Λύνω σύνθετα προβλήματα(δ). Η εκτίμηση στους υπολογισμούς. στο Β.Μ.  τις σελίδες 54-55 , στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 24-25 καθώς και το 120ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.  

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
·         Ανάγνωση το κείμενο: Η μικρή Ελένη (Β.Μ. σελίδα 56)
·         2 Φορές Αντιγραφή το τραγουδάκι : Η μικρή Ελένη..να μας βρεις (Β.Μ. σελίδα 56)
·         Ορθογραφία το τραγουδάκι : Η μικρή Ελένη..να μας βρεις (Β.Μ. σελίδα 56)
·         Να απαντήσουν στο κόκκινο τετράδιο στις εξής ερωτήσεις:
Α. Πώς παίζεται; Ποιοι είναι οι κανόνες του;(Β.Μ. σελίδα 56)
Β. Πώς  συνεχίζεται το παιχνίδι; ;(Β.Μ. σελίδα 56)
  •       Από το 129ο Φυλλάδιο Γλώσσας να κάνουν την άσκηση 5.


Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 8/5/2019


Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε από την Ενότητα 22: Πώς γίνεται; Πώς παίζεται Β.Μ. τις σελίδες 54-55 , στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 63-65 καθώς και 128ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 48: Διαβάζω το ρολόι : Η ώρα «ακριβώς» στο Β.Μ.  τις σελίδες 52-53, στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 22-23 καθώς και το 119ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.  

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
·         Ανάγνωση το κείμενο: Τα χρωματιστά μολύβια (Β.Μ. σελίδα 55)
·         2 Φορές Αντιγραφή την πρόταση: Και τα πράσινα… λεμόνια κιτρίνισαν(Β.Μ. σελίδα 55)
·         Ορθογραφία την πρόταση: Και τα πράσινα… λεμόνια κιτρίνισαν(Β.Μ. σελίδα 55)
·         Την άσκηση 6 από το τετράδιο εργασιών Γλώσσας στη σελίδα 65.
·         Να κάνουν στο κόκκινο τετράδιο Αναγνώριση στις λέξεις της πρότασης: Τα παιδιά μαζεύουν τις πέτρες της αυλής.

Τρίτη 7 Μαΐου 2019

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ - ΠΑΙΖΩ - ΜΑΘΑΙΝΩ!!!!

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 7/5/2019








Σήμερα στη Γλώσσα γράψαμε στο τετράδιο Παραγωγής Λόγου μια έκθεση με θέμα: Πώς πέρασα το Πάσχα;

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 47: Διαβάζω το ρολόι : Η ώρα «ακριβώς» στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 20-21 και το 118ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν τα εξής:
·         Ανάγνωση το κείμενο: Ο θείος Ντίνος (Β.Μ. σελίδα 53)
·         3 Φορές Αντιγραφή την πρόταση: Λέγοντας..πρόσωπό του (Β.Μ. σελίδα 53)
·         Ορθογραφία την πρόταση: Λέγοντας..πρόσωπό του (Β.Μ. σελίδα 53)
·         Να κάνουν στο κόκκινο τετράδιο την εξής ερώτηση: Πώς περνούσαν τα παιδιά στον ελεύθερο χρόνο… σήμερα; (σελίδα 53)
·         Το 127ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Παρασκευή 19 Απριλίου 2019

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!!!









Οι Άγιες Ημέρες και η Ανάσταση του Θεανθρώπου 
ας πλημμυρίσουν τις καρδιές όλων 
με το φως της αγάπης και της ελπίδας.
Καλό Πάσχα σε όλους!!!!!

Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!


Οι μαθητές μας πραγματοποίησαν τις πασχαλινές κατασκευές.
Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά μας!!!!!























Εύχομαι το φως της Ανάστασης να φωτίσει τις καρδιές όλων.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!