Πέμπτη 7 Μαρτίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 7/3/2019


Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε το 103ο Φυλλάδιο Γλώσσας.


Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 38 :Μετρώ το βάρος (α) Β.Μ. τις σελίδες 26-27 , ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο   και το 94ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για την Τρίτη  οι μαθητές θα έχουν :
  • 2 Φορές Αντιγραφή την πρόταση : Μια φορά κι έναν καιρό, που ήταν άγριος χειμώνας και ένας δυνατός  αέρας φυσούσε και έκανε κρύο τσουχτερό, μια αλεπού βγήκε έξω από τη φωλιά της στον ήλιο για να ζεσταθεί. (από το 104ο Φυλλάδιο Γλώσσας).
  • Ορθογραφία την πρόταση : Μια φορά κι έναν καιρό, που ήταν άγριος χειμώνας και ένας δυνατός αέρας φυσούσε και έκανε κρύο τσουχτερό, μια αλεπού βγήκε έξω από τη φωλιά της στον ήλιο για να ζεσταθεί. (από το 104ο Φυλλάδιο Γλώσσας).
  • Ανάγνωση το κείμενο : Η αλεπού και το αλεπουδάκι της (από το 104ο Φυλλάδιο Γλώσσας).
  •   Το 104ο Φυλλάδιο Γλώσσας και το 95ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.


Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ!!!



Με αφορμή την Ημέρα κατά της σχολικής βίας μιλήσαμε στην τάξη για αυτό το φαινόμενο και παρακολουθήσαμε τα παρακάτω βίντεο!!!








ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 6/3/2019





Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο Ανθολόγιο (σελίδα 100) το κείμενο: Η ευγνωμοσύνη του μυρμηγκιού και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο.

 Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 37 : Λύνω σύνθετα προβλήματα (β) (τετράδιο εργασιών τις σελίδες 24-25   )  και το 93ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο  οι μαθητές θα έχουν :
  • 2 Φορές Αντιγραφή την πρόταση : Ένα μυρμήγκι … να πνιγεί (Ανθολόγιο σελίδα 100).
  • Ορθογραφία την πρόταση : Ένα μυρμήγκι … να πνιγεί (Ανθολόγιο σελίδα 100).
  •  Ανάγνωση το κείμενο : Η ευγνωμοσύνη του μικρού μυρμηγκιού (σελίδα 100 Ανθολόγιο).
  •  Να κάνουν στο κόκκινο τετράδιο τις ερωτήσεις:

Α. Τι ήταν αυτό που έδωσε δύναμη στο μυρμήγκι να τα βάλει με τον κυνηγό;

Β. Έχεις φίλους; …. Μια φίλη σου. 









Τρίτη 5 Μαρτίου 2019

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ - ΚΛΟΟΥΝ


Γίναμε και εμείς μαζί τους για λίγο παιδιά!!!!!!!!









ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΕΣ ΜΑΣΚΕΣ

Τα παιδιά μας ζωγράφισαν και σχεδίασαν τις δικές τους αποκριάτικες μάσκες.













ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 5/3/2019







Σήμερα στη Γλώσσα την Ενότητα 16: Νιώθω στο τετράδιο εργασιών τη σελίδα 30 , το 102ο Φυλλάδιο Γλώσσας και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 37 : Λύνω σύνθετα προβλήματα (β) (Β.Μ. σελίδες 24-25 και το 92ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο  οι μαθητές θα έχουν :
  • 3 Φορές Αντιγραφή τις λέξεις : ζηλιάρης , θυμωμένος , φοβισμένος , χαρούμενος , τόλμη , αγάπη , φόβος , μίσος , δυστυχία.
  • Ορθογραφία τις λέξεις : ζηλιάρης , θυμωμένος , φοβισμένος , χαρούμενος , τόλμη , αγάπη , φόβος , μίσος , δυστυχία.
  •  Να κάνουν στο κόκκινο τετράδιο αναγνώριση των λέξεων των προτάσεων:

Ο Λουκάς παρατηρεί τις κινήσεις των μαϊμούδων.

Η Γαλήνη ακούει το παραμύθι της γιαγιάς. 

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019

ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ:Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΛΕΚΙ

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΟ

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 4/3/2019










Σήμερα στη Γλώσσα την Ενότητα 16: Νιώθω (Β.Μ. σελίδα 81-84) και το 101ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 36 : Υπολογίζω ένα αποτέλεσμα κάνοντας κάθετη αφαίρεση  με δανεικό (β) στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες: 22-23 και το 91ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο  οι μαθητές θα έχουν :
  • Ανάγνωση το κείμενο: Η αλεπού κι ο λέλεκας (Β.Μ. σελίδα 82-83).
  • 2  Φορές Αντιγραφή τις λέξεις : χαίρομαι , ενθουσιάζομαι , λυπάμαι , στεναχωριέμαι , ευτυχία , απογοήτευση , σιγουριά , μοναξιά , χαρά , λύπη , ντροπή , θυμός , ικανοποίηση (τετράδιο εργασιών Γλώσσας σελίδες 27-28).
  •  Ορθογραφία : τις λέξεις : χαίρομαι , ενθουσιάζομαι , λυπάμαι , στεναχωριέμαι , ευτυχία , απογοήτευση , σιγουριά , μοναξιά , χαρά , λύπη , ντροπή , θυμός , ικανοποίηση (τετράδιο εργασιών Γλώσσας σελίδες 27-28).
  • Να απαντήσουν στο κόκκινο τετράδιο στις ερωτήσεις του κειμένου(Η αλεπού κι ο λέλεκας):

Α. Τι σκέφτηκε το λελέκι; Γιατί;
Β. Τι νομίζεις ότι ένιωσε το λελέκι , όταν είπε στην αλεπού: «Το παράδειγμα σου ακολουθώ , τίποτε παραπάνω»;
  •  Να διαβάσουν τα ανισοσύλλαβα σε –ου και –ά. (από το κόκκινο τετράδιο).


Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 1/3/2019









Σήμερα στη Γλώσσα την Ενότητα 16: Νιώθω (Β.Μ. σελίδα 79-80) και στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 28-29.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 36 : Υπολογίζω ένα αποτέλεσμα κάνοντας κάθετη αφαίρεση  με δανεικό (β) στο Β.Μ. τις σελίδες: 22-23 και ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο.

Για Δευτέρα  οι μαθητές θα έχουν 
  • Ανάγνωση το κείμενο: Μαζί είναι καλύτερα (Β.Μ. σελίδα 79-80).
  •  2  Φορές Αντιγραφή : την πρώτη στροφή από το ποίημα Ο χαρταετός : Ψηλά πετά … ό,τι του πω; (σελίδα 80 ).
  • Ορθογραφία : την πρώτη στροφή από το ποίημα Ο χαρταετός : Ψηλά πετά … ό,τι του πω; (σελίδα 80 ).
  •  Να απαντήσουν στο κόκκινο τετράδιο στις ερωτήσεις του κειμένου(Μαζί είναι καλύτερα):

Α. Τι κατάφεραν οι τρεις φίλοι; Πώς;
Β. Γιατί άραγε έγραψαν τέσσερα ονόματα , αφού ήταν τρεις;
  • Το 100ο Φυλλάδιο Γλώσσας και το 90ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.