Τρίτη 5 Μαρτίου 2019

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ - ΚΛΟΟΥΝ


Γίναμε και εμείς μαζί τους για λίγο παιδιά!!!!!!!!









ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΕΣ ΜΑΣΚΕΣ

Τα παιδιά μας ζωγράφισαν και σχεδίασαν τις δικές τους αποκριάτικες μάσκες.













ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 5/3/2019







Σήμερα στη Γλώσσα την Ενότητα 16: Νιώθω στο τετράδιο εργασιών τη σελίδα 30 , το 102ο Φυλλάδιο Γλώσσας και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 37 : Λύνω σύνθετα προβλήματα (β) (Β.Μ. σελίδες 24-25 και το 92ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο  οι μαθητές θα έχουν :
  • 3 Φορές Αντιγραφή τις λέξεις : ζηλιάρης , θυμωμένος , φοβισμένος , χαρούμενος , τόλμη , αγάπη , φόβος , μίσος , δυστυχία.
  • Ορθογραφία τις λέξεις : ζηλιάρης , θυμωμένος , φοβισμένος , χαρούμενος , τόλμη , αγάπη , φόβος , μίσος , δυστυχία.
  •  Να κάνουν στο κόκκινο τετράδιο αναγνώριση των λέξεων των προτάσεων:

Ο Λουκάς παρατηρεί τις κινήσεις των μαϊμούδων.

Η Γαλήνη ακούει το παραμύθι της γιαγιάς. 

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019

ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ:Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΛΕΚΙ

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΟ

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 4/3/2019










Σήμερα στη Γλώσσα την Ενότητα 16: Νιώθω (Β.Μ. σελίδα 81-84) και το 101ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 36 : Υπολογίζω ένα αποτέλεσμα κάνοντας κάθετη αφαίρεση  με δανεικό (β) στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες: 22-23 και το 91ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο  οι μαθητές θα έχουν :
  • Ανάγνωση το κείμενο: Η αλεπού κι ο λέλεκας (Β.Μ. σελίδα 82-83).
  • 2  Φορές Αντιγραφή τις λέξεις : χαίρομαι , ενθουσιάζομαι , λυπάμαι , στεναχωριέμαι , ευτυχία , απογοήτευση , σιγουριά , μοναξιά , χαρά , λύπη , ντροπή , θυμός , ικανοποίηση (τετράδιο εργασιών Γλώσσας σελίδες 27-28).
  •  Ορθογραφία : τις λέξεις : χαίρομαι , ενθουσιάζομαι , λυπάμαι , στεναχωριέμαι , ευτυχία , απογοήτευση , σιγουριά , μοναξιά , χαρά , λύπη , ντροπή , θυμός , ικανοποίηση (τετράδιο εργασιών Γλώσσας σελίδες 27-28).
  • Να απαντήσουν στο κόκκινο τετράδιο στις ερωτήσεις του κειμένου(Η αλεπού κι ο λέλεκας):

Α. Τι σκέφτηκε το λελέκι; Γιατί;
Β. Τι νομίζεις ότι ένιωσε το λελέκι , όταν είπε στην αλεπού: «Το παράδειγμα σου ακολουθώ , τίποτε παραπάνω»;
  •  Να διαβάσουν τα ανισοσύλλαβα σε –ου και –ά. (από το κόκκινο τετράδιο).


Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 1/3/2019









Σήμερα στη Γλώσσα την Ενότητα 16: Νιώθω (Β.Μ. σελίδα 79-80) και στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 28-29.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 36 : Υπολογίζω ένα αποτέλεσμα κάνοντας κάθετη αφαίρεση  με δανεικό (β) στο Β.Μ. τις σελίδες: 22-23 και ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο.

Για Δευτέρα  οι μαθητές θα έχουν 
  • Ανάγνωση το κείμενο: Μαζί είναι καλύτερα (Β.Μ. σελίδα 79-80).
  •  2  Φορές Αντιγραφή : την πρώτη στροφή από το ποίημα Ο χαρταετός : Ψηλά πετά … ό,τι του πω; (σελίδα 80 ).
  • Ορθογραφία : την πρώτη στροφή από το ποίημα Ο χαρταετός : Ψηλά πετά … ό,τι του πω; (σελίδα 80 ).
  •  Να απαντήσουν στο κόκκινο τετράδιο στις ερωτήσεις του κειμένου(Μαζί είναι καλύτερα):

Α. Τι κατάφεραν οι τρεις φίλοι; Πώς;
Β. Γιατί άραγε έγραψαν τέσσερα ονόματα , αφού ήταν τρεις;
  • Το 100ο Φυλλάδιο Γλώσσας και το 90ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.


ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!



ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!