Τρίτη 5 Μαρτίου 2019
ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 5/3/2019
Σήμερα στη Γλώσσα την Ενότητα 16: Νιώθω στο
τετράδιο εργασιών τη σελίδα 30 , το 102ο Φυλλάδιο Γλώσσας και
ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο.
Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο
37 : Λύνω σύνθετα προβλήματα (β) (Β.Μ. σελίδες 24-25 και το 92ο
Φυλλάδιο Μαθηματικών.
Για αύριο οι μαθητές θα έχουν :
- 3 Φορές Αντιγραφή τις λέξεις : ζηλιάρης , θυμωμένος , φοβισμένος , χαρούμενος , τόλμη , αγάπη , φόβος , μίσος , δυστυχία.
- Ορθογραφία τις λέξεις : ζηλιάρης , θυμωμένος , φοβισμένος , χαρούμενος , τόλμη , αγάπη , φόβος , μίσος , δυστυχία.
- Να κάνουν στο κόκκινο τετράδιο αναγνώριση των λέξεων των προτάσεων:
Ο Λουκάς παρατηρεί τις κινήσεις των
μαϊμούδων.
Η Γαλήνη ακούει το παραμύθι της γιαγιάς.
Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019
ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 4/3/2019
Σήμερα στη Γλώσσα την Ενότητα 16: Νιώθω (Β.Μ.
σελίδα 81-84) και το 101ο Φυλλάδιο Γλώσσας.
Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο
36 : Υπολογίζω ένα αποτέλεσμα κάνοντας κάθετη αφαίρεση με δανεικό (β) στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες:
22-23 και το 91ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.
Για αύριο οι μαθητές θα έχουν :
- Ανάγνωση το κείμενο: Η αλεπού κι ο λέλεκας (Β.Μ. σελίδα 82-83).
- 2 Φορές Αντιγραφή τις λέξεις : χαίρομαι , ενθουσιάζομαι , λυπάμαι , στεναχωριέμαι , ευτυχία , απογοήτευση , σιγουριά , μοναξιά , χαρά , λύπη , ντροπή , θυμός , ικανοποίηση (τετράδιο εργασιών Γλώσσας σελίδες 27-28).
- Ορθογραφία : τις λέξεις : χαίρομαι , ενθουσιάζομαι , λυπάμαι , στεναχωριέμαι , ευτυχία , απογοήτευση , σιγουριά , μοναξιά , χαρά , λύπη , ντροπή , θυμός , ικανοποίηση (τετράδιο εργασιών Γλώσσας σελίδες 27-28).
- Να απαντήσουν στο κόκκινο τετράδιο στις ερωτήσεις του κειμένου(Η αλεπού κι ο λέλεκας):
Α. Τι σκέφτηκε το λελέκι; Γιατί;
Β. Τι νομίζεις ότι ένιωσε το λελέκι , όταν
είπε στην αλεπού: «Το παράδειγμα σου ακολουθώ , τίποτε παραπάνω»;
- Να διαβάσουν τα ανισοσύλλαβα σε –ου και –ά. (από το κόκκινο τετράδιο).
Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019
ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 1/3/2019
Σήμερα στη Γλώσσα την Ενότητα 16: Νιώθω (Β.Μ.
σελίδα 79-80) και στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 28-29.
Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο
36 : Υπολογίζω ένα αποτέλεσμα κάνοντας κάθετη αφαίρεση με δανεικό (β) στο Β.Μ. τις σελίδες: 22-23 και
ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο.
Για Δευτέρα οι μαθητές θα έχουν
- Ανάγνωση το κείμενο: Μαζί είναι καλύτερα (Β.Μ. σελίδα 79-80).
- 2 Φορές Αντιγραφή : την πρώτη στροφή από το ποίημα Ο χαρταετός : Ψηλά πετά … ό,τι του πω; (σελίδα 80 ).
- Ορθογραφία : την πρώτη στροφή από το ποίημα Ο χαρταετός : Ψηλά πετά … ό,τι του πω; (σελίδα 80 ).
- Να απαντήσουν στο κόκκινο τετράδιο στις ερωτήσεις του κειμένου(Μαζί είναι καλύτερα):
Α. Τι κατάφεραν οι τρεις φίλοι; Πώς;
Β. Γιατί άραγε έγραψαν τέσσερα ονόματα ,
αφού ήταν τρεις;
- Το 100ο Φυλλάδιο Γλώσσας και το 90ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.
Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019
ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 28/2/2019
Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε την Ενότητα 16
: Νιώθω Β.Μ. σελίδα 78 , τετράδιο
εργασιών σελίδα 27 και το 99ο
Φυλλάδιο Γλώσσας.
Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο
35: Υπολογίζω ένα αποτέλεσμα κάνοντας κάθετη αφαίρεση με δανεικό στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες: 20-21 και
ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο.
Για αύριο οι μαθητές θα έχουν :
- Ανάγνωση το κείμενο: Ένα δέντρο ταξιδεύει (Β.Μ. σελίδα 78)/
- 2 Φορές Αντιγραφή την πρόταση: Η δροσοσταλίτσα που κρεμάστηκε σε μια βελόνα … να κλαίει. ( Β.Μ. σελίδα 78 )/
- Ορθογραφία την πρόταση: Η δροσοσταλίτσα που κρεμάστηκε σε μια βελόνα … να κλαίει. ( Β.Μ. σελίδα 78 )/
- Να απαντήσουν στις ερωτήσεις στο κόκκινο τετράδιο:
Α. Γιατί είναι λυπημένο το μικρό πεύκο;
Β. Πού θέλει να φτάσει το δεντράκι;
·
Να συνεχίσουν
στο κόκκινο τετράδιο την ιστορία του κειμένου (Ένα δέντρο ταξιδεύει)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)