Με αφορμή τη χθεσινή μας εκδρομή στο Μουσείο της Ακρόπολης οι μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν το παρακάτω βίντεο!!!!!
Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019
ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 20/2/2019
Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε την Ενότητα 15
: Αλληλογραφώ τις σελίδες 66-70, το 92ο
Φυλλάδιο Γλώσσας και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο.
Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο
33: Γνωρίζω καλύτερα τις μονάδες μέτρησης του χρόνου τετράδιο εργασιών τις σελίδες:
14-15 και το 85ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.
Για αύριο οι μαθητές θα έχουν :
- 2 Φορές Αντιγραφή την πρόταση: Χτες μόλις … ελληνικές θάλασσες. (Β.Μ. γλώσσας σελίδα 68).
- Ορθογραφία την πρόταση: Χτες μόλις … ελληνικές θάλασσες. (Β.Μ. γλώσσας σελίδα 68).
- Ανάγνωση το κείμενο στη σελίδα 68 (Β.Μ.).
- Να μάθουν να κλίνουν τα ιδιόκλιτα ουσιαστικά σε –η.
- Να κλίνουν στο κόκκινο τετράδιο: η σύντομη απάντηση , η μεγάλη τάξη. , το θαλασσινό πάρκο.
Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2019
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ , ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ!!!!
Με αφορμή το 32ο Κεφάλαιο στα Μαθηματικά οι μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν τα παρακάτω βίντεο!!!!
ΓΛΩΣΣΑ- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 18/2/2019
Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε το 92ο
Φυλλάδιο Γλώσσας και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο.
Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 33: Γνωρίζω καλύτερα τις μονάδες μέτρησης του χρόνου σελίδες 14-15 και το 84ο
Φυλλάδιο Μαθηματικών.
Για Τετάρτη οι μαθητές θα έχουν :
- 3 Φορές Αντιγραφή τις λέξεις: τρυπώνω , καρφώνω , κρυώνω , βιδώνω , φωτίζω , παγώνω , υψώνω , μικραίνω , χορταίνω , παθαίνω.
- Ορθογραφία τις λέξεις: τρυπώνω , καρφώνω , κρυώνω , βιδώνω , φωτίζω , παγώνω , υψώνω , μικραίνω , χορταίνω , παθαίνω.
- Να κλίνουν στο κόκκινο τετράδιο: το ιδιωτικό σχολείο , ο μαύρος μαρκαδόρος , η κόκκινη τσάντα.
Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019
ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 15/2/2019
Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο Ανθολόγιο
το κείμενο : Ο σπουργίτης και το ουράνιο τόξο στη σελίδα
93-94 , το 90ο Φυλλάδιο Γλώσσας και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο.
Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο
32: Μετρώ το χρόνο που πέρασε: τετράδιο εργασιών σελίδες 12-13.
Για Δευτέρα οι μαθητές θα έχουν
- Ανάγνωση το κείμενο : Ο σπουργίτης και το ουράνιο τόξο (σελίδες 93-94)
- 2 Φορές Αντιγραφή την πρόταση: Ήταν κάποτε ένας σπουργίτης που ήθελε να γνωρίσει το ουράνιο τόξο.(Ανθολόγιο σελίδα 93)
- Ορθογραφία την πρόταση: Ήταν κάποτε ένας σπουργίτης που ήθελε να γνωρίσει το ουράνιο τόξο.(Ανθολόγιο σελίδα 93)
- Το 91ο Γλώσσας και 83ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.
- Να απαντήσουν στο κόκκινο τετράδιο στις ερωτήσεις του κειμένου:
1. Ποια ζώα ρώτησε ο σπουργίτης για το ουράνιο
τόξο;
2. Έχεις δει ποτέ ουράνιο τόξο; Τι χρώματα
είχε; Θυμάσαι πότε σχηματίστηκε, πριν ή μετά τη βροχή;
Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019
ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 14/2/2019
Σήμερα κάναμε στο Ανθολόγιο
το κείμενο : Ο μικρός κάστορας και η ηχώ στη σελίδα 101-104 , το 89ο
Φυλλάδιο Γλώσσας και ασκήσεις στο
κόκκινο τετράδιο.
Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο
32: Μετρώ το χρόνο που πέρασε: Β.Μ. σελίδες 12-13 και το 82ο
Φυλλάδιο Μαθηματικών.
Για αύριο οι μαθητές θα έχουν :
- Ανάγνωση το κείμενο : Ο μικρός κάστορας και η ηχώ (τη σελίδα 101).
- 2 Φορές Αντιγραφή την πρόταση: Ο μικρός κάστορας ζούσε ολομόναχος στην άκρη της μεγάλης λίμνης. (Ανθολόγιο σελίδα 101).
- Ορθογραφία την πρόταση: Ο μικρός κάστορας ζούσε ολομόναχος στην άκρη της μεγάλης λίμνης. (Ανθολόγιο σελίδα 101).
- Να απαντήσουν στο κόκκινο τετράδιο στις ερωτήσεις του κειμένου:
1. Γιατί ο κάστορας άρχισε να κλαίει;
2. Μπορείς να θυμηθείς με τη σειρά ποια ζώα
συνάντησε ο κάστορας;
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)