Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

Ύλη 2ου Διαγωνίσματος στη Γλώσσα


Την Τετάρτη 29/ 3 θα  γράψουμε  το  2ο επαναληπτικό διαγώνισμα της Γλώσσας (ενότητες 9-17).



Θα χρειαστεί να κάνετε επανάληψη:



·         στο πώς κλίνονται τα αρσενικά ουσιαστικά σε –ας (π.χ. πίνακας), σε - ος (π.χ. άνθρωπος) , σε – ης (π.χ. ποιητής)  (Γραμματική σελίδες 18-19)



·         στο πώς κλίνονται τα θηλυκά ουσιαστικά σε –α (π.χ. χαρά) , σε  (π.χ. λύπη) ,σε –ου (π.χ. αλεπού) (Γραμματική σελίδες 20-21) 



·         στο πώς κλίνονται τα ουδέτερα ουσιαστικά σε –ο (π.χ. βιβλίο), σε –ι (π.χ. παιδί) (Γραμματική σελίδες 22-23)



·         στο ποια ουσιαστικά ονομάζονται κοινά και ποια κύρια (Γραμματική σελίδες 25-26)



·         στο οριστικό (ο – η – το ) και αόριστο άρθρο (ένας – μια- ένα)  (Γραμματική σελίδες 33-34)



·         στην κλίση ρημάτων στον Ενεστώτα Ενεργητικής Φωνής (Γραμματική σελίδες 37, 41, 42, 44)



·         στο πώς κλίνονται τα βοηθητικά ρήματα έχω και είμαι (Γραμματική σελίδα 39)



·         το πώς γράφονται οι καταλήξεις των ρημάτων –αινω, -ίζω και οι εξαιρέσεις τους  (Γραμματική σελίδα 40)



·         οι βαθμοί των επιθέτων (θετικός, συγκριτικός, υπερθετικός) (Γραμματική σελίδες 28-29)



·         συνώνυμες- αντίθετες – σύνθετες λέξεις (Γραμματική σελίδα 24)

Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Σχολικού Εκφοβισμού 6/3

Η Β΄Δημοτικού λέει "όχι στο σχολικό εκφοβισμό" με το δικό της τρόπο.






Τα φυτά

Στην ενότητα 7η της Μελέτης Περιβάλλοντος μάθαμε τα είδη των φυτών και πώς αναπτύσσονται. Παρακολουθήσαμε τα παρακάτω βίντεο:




Φωτοτυπίες σαββατοκύριακου 10/3

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Μάθαμε την ώρα και κατασκευάσαμε ρολόγια


Φιλαναγνωσία "Ζητείται Ιππότης"

Στα πλαίσια της Φιλαναγνωσίας   διαβάσαμε το βιβλίο "Ζητείται Ιππότης" της Τζένης Κουτσοδημητροπούλου, που είναι ένα από τα βιβλία  του 6ου Μαραθώνιου Ανάγνωσης του εκδοτικού οίκου "Μεταίχμιο".  Μάθαμε ότι και ένας ιππότης μπορεί να φοβάται , ενώ φτιάξαμε το δικό μας κάστρο από ανακυκλώσιμα υλικά και τους δικούς μας ιππότες σε μορφή φιγούρας.