Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Στο λαογραφικό μουσείο

Με αφορμή την ενότητα 13 της Γλώσσας με τίτλο "Μες στο μουσείο" κάναμε εικονική περιήγηση σ' ένα λαογραφικό μουσείο και είδαμε πως είναι η νεροσφυρίχτρα.




Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Μελέτη Περιβάλλοντος - Ενότητα Ζώα

Με αφορμή τα κεφάλαια 6.3 "Τα ζώα φροντίζουν τα μικρά τους" και 6.4 "Είδη ζώων" της Μελέτης Περιβάλλοντος παρακολουθήσαμε τα παρακάτω βίντεο για τις κατηγορίες των ζώων.





Φωτοτυπίες σαββατοκύριακου 3/2

https://drive.google.com/file/d/0By9iiWBvq-8UNl9GOVNTZ2xDSmc/view?usp=sharing

(Δεν έχουμε φωτοτυπία στα μαθηματικά)

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Οι 3 Ιεράρχες

Με αφορμή το εορτασμό των 3 Ιεραρχών φτιάξαμε βιβλία οριγκάμι και διαβάσαμε πληροφορίες για τη ζωή των 3 Αγίων.

Βήματα για τη ζωή - Θυμός

Στα πλαίσια του Project "Βήματα για τη Ζωή" επεξεργαστήκαμε το συναίσθημα του θυμού. Μάθαμε τεχνικές διαχείρισής του, όπως η διαφραγματική αναπνοή και το φανάρι του θυμού, ζωγραφίσαμε  μάσκες θυμού και κατασκευάσαμε το θυμόμετρο της τάξης.




Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Διαγώνισμα μαθηματικών την Παρασκευή 3/2


ΥΛΗ 2ου ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Την Παρασκευή 3/2 θα  γράψουμε  το  2ο επαναληπτικό διαγώνισμα των Μαθηματικών (κεφάλαια 16-28).



Θα χρειαστεί να κάνετε επανάληψη:

·         στις προπαίδειες των αριθμών 2, 3, 4, 5 , 6, 7 ,  8 και 10



·         στα αριθμητικά μοτίβα

        π.χ.


·         στο πώς φτάνω στο 100 με πρόσθεση



π.χ. 52 + ; = 100

52 + 8      =  60 (φτάνω στην κοντινή δεκάδα)

60 + 40  =  100 (ανεβαίνω δεκάδες μέχρι το 100)

άρα   52  +  48  =  100



·         στο πως φτάνω σε έναν αριθμό με αφαίρεση από 100



π.χ. 100 - 43 = ;

100 – 40  = 60 (βγάζω πρώτα τις δεκάδες)

60 -  3 = 57 (μετά βγάζω τις μονάδες)

άρα  100 -  43 =  57



·         στην επίλυση προβλημάτων