"Προγραμματισμός - ScratchJr STEM Educational Program"
"Βιβλίο TechnoTales σελ.47"
- Άνοιγμα προγράμματος ScratchJr
- Δημιουργία νέου έργου
- Αλλαγή ονόματος έργου
- Αλλαγή υποβάθρου
- Πληκτρολόγηση κειμένου
- Μορφοποίηση κειμένου
"Προγραμματισμός - ScratchJr STEM Educational Program"
"Βιβλίο TechnoTales σελ.47"
Σήμερα προχωρήσαμε:
Γλώσσα:
© Ανθολόγιο σελ:48-49
© Φυλλάδιο 86
Μαθηματικά:
© Β.Μ. σελ: 45-46
© Φυλλάδιο 100
Εργασίες για αύριο:
© Ανάγνωση από Ανθολόγιο σελ: 48-49
© Αντιγραφή 4 φορές στο κόκκινο και Ορθογραφία:
"Η μικρή Κατερίνα είναι λυπημένη γιατί μερικά παιδιά της γειτονιάς την κοροϊδεύουν που δεν μπορεί να πει το ρο".
© Τετράδιο Γλώσσας: Οι μαθητές να κλίνουν: ο καλόκαρδος ελέφαντας, η καλόκαρδη κοπέλα, το καλόκαρδο σπουργίτι σε ενικό και πληθυντικό αριθμό.
© κίτρινο και πράσινο φάκελο
© κόκκινο, κίτρινο, σπιράλ τετράδιο
© Ανθολόγιο
© Β.Μ. Μαθηματικών β' τεύχος
© Τ.Ε Μαθηματικών δ' τεύχος
© Γραμματική
© Σχολικό ημερολόγιο
Σήμερα προχωρήσαμε:
Γλώσσα:
© Ανθολόγιο σελ:26-27
© Τ.Ε. σελ: 48-49
© Φυλλάδιο 85
Μαθηματικά:
© Τ.Ε. σελ: 14-15 (εκτός ε)
Εργασίες για αύριο:
© Ανάγνωση από Ανθολόγιο σελ: 26-27
© Αντιγραφή 3 φορές στο πορτοκαλί και Ορθογραφία:
-Ποτέ να μην το ξανακάνεις αυτό, της είπε και τη χάιδεψε στα μαλλάκια της. Ούτε στην κλώσα ούτε σε κανένα άλλο ζώο. Όλα αγριεύουν, όταν έχουν μικρά.
© Τετράδιο Γλώσσας: Οι μαθητές να κλίνουν: εγώ αλλάζω σε Ενεστώτα, Παρατατικό, Αόριστο και Εξακολουθητικό Μέλλοντα και ο χρωματιστός κήπος, η χρωματιστή τσάντα, το χρωματιστό μολύβι σε ενικό και πληθυντικό αριθμό.
© Τ.Ε. Μαθηματικών σελ: 15(ε)
© κίτρινο και πράσινο φάκελο
© πράσινο,πορτοκαλί, κίτρινο, σπιράλ τετράδιο
© Ανθολόγιο
© Τ.Ε Γλώσσας β' τεύχος(το έχω κρατήσει για διόρθωμα)
© Β.Μ. Μαθηματικών β' τεύχος
© Τ.Ε Μαθηματικών δ' τεύχος
© Γραμματική
© Σχολικό ημερολόγιο
Σήμερα προχωρήσαμε:
Γλώσσα:
© Β.Μ. σελ: 33,34
© Φυλλάδιο 83
Μαθηματικά:
© Φυλλάδιο 99
© Τ.Ε. σελ: 12-13
Εργασίες για τη Δευτέρα:
© Ανάγνωση από Β.Μ. σελ: 34
© Αντιγραφή 4 φορές στο κόκκινο και Ορθογραφία:
Το φεγγαράκι χαρταετός
στα κέφια του πετά
γέμισε γέλια ο ουρανός
κι η γη το χαιρετά.
© Επαναληπτικά φυλλάδια Γλώσσας 84 & Μαθηματικών 98
© κίτρινο και πράσινο φάκελο
© πράσινο,κόκκινο, κίτρινο, σπιράλ τετράδιο
© Β.Μ. Γλώσσας γ' τεύχος
© Τ.Ε Γλώσσας β' τεύχος
© Β.Μ. Μαθηματικών β' τεύχος
© Τ.Ε Μαθηματικών δ' τεύχος
© Γραμματική
© Σχολικό ημερολόγιο
Σήμερα προχωρήσαμε:
Γλώσσα:
© Γραμματική σελ: 62
© Β.Μ. σελ: 31-32
© Τ.Ε. σελ: 46,47
Μαθηματικά:
© Β.Μ. σελ: 42-43
© Τ.Ε. σελ: 10-11
Εργασίες για αύριο:
© Ανάγνωση από Β.Μ. σελ: 31
© Αντιγραφή 3 φορές στο πορτοκαλί και Ορθογραφία:
Όλοι ακολουθήσαμε τις οδηγίες των δασκάλων και παραμείναμε ψύχραιμοι.
Όταν μας μέτρησαν οι δάσκαλοι, βρέθηκε ότι δεν έλειπε κανείς.
© Τετράδιο Γλώσσας: Οι μαθητές να κλίνουν ο άσπρος πίνακας, η κίτρινη κλωστή , το μεγάλο κύμα
© Τ.E. Γλώσσας ασκ: 4, σελ: 47
© κίτρινο και πράσινο φάκελο
© πράσινο,πορτοκαλί, κίτρινο, σπιράλ τετράδιο
© Β.Μ. Γλώσσας γ' τεύχος
© Τ.Ε Γλώσσας β' τεύχος
© Β.Μ. Μαθηματικών β' τεύχος
© Τ.Ε Μαθηματικών δ' τεύχος
© Γραμματική
© Σχολικό ημερολόγιο