Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΣΕ ΟΜΙΚΡΟΝ!!!

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 21/2/2019








Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε την Ενότητα 15 : Αλληλογραφώ τις σελίδες 71- 73 , το    93ο Φυλλάδιο Γλώσσας και στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 22-24. .
Στα Μαθηματικά κάναμε το Επαναληπτικό Κεφάλαια 29-33 σελίδες 16-17 και ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν :
  •   2 Φορές Αντιγραφή την πρόταση: Μέχρι τότε θα έχεις διαβάσει και άλλα βιβλία και θα μου πεις ποια σου άρεσαν.  Και 2 φορές Αντιγραφή τις λέξεις: διαδίκτυο , υπολογιστής , καλαθοσφαίριση , πατινάζ , μπουφάν , κρουασάν.(Β.Μ. γλώσσας σελίδα 71 και 73).
  • Ορθογραφία την πρόταση: Μέχρι τότε θα έχεις διαβάσει και άλλα βιβλία και θα μου πεις ποια σου άρεσαν.  Και 2 φορές Αντιγραφή τις λέξεις: διαδίκτυο , υπολογιστής , καλαθοσφαίριση , πατινάζ , μπουφάν , κρουασάν.(Β.Μ. γλώσσας σελίδα 71 και 73).
  • Να μάθουν να κλίνουν τα  ουδέτερα σε –ος.

Την Άσκηση 1 σελίδα 21 (τετράδιο εργασιών)

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ: ΕΙΚΟΝΕΣ - ΒΙΝΤΕΟ




Με αφορμή τη χθεσινή μας εκδρομή στο Μουσείο της Ακρόπολης οι μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν το παρακάτω βίντεο!!!!!



ΒΙΝΤΕΟ : ΟΙ 12 ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ!!!!

ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ......




ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 20/2/2019




Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε την Ενότητα 15 : Αλληλογραφώ τις σελίδες 66-70, το    92ο Φυλλάδιο Γλώσσας και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 33: Γνωρίζω καλύτερα τις μονάδες μέτρησης του χρόνου τετράδιο εργασιών τις σελίδες: 14-15 και το 85ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές θα έχουν :
  • 2 Φορές Αντιγραφή την πρόταση: Χτες μόλις … ελληνικές θάλασσες. (Β.Μ. γλώσσας σελίδα 68).
  •  Ορθογραφία την πρόταση: Χτες μόλις … ελληνικές θάλασσες. (Β.Μ. γλώσσας σελίδα 68).
  • Ανάγνωση το κείμενο στη σελίδα 68 (Β.Μ.).
  •   Να μάθουν να κλίνουν τα ιδιόκλιτα ουσιαστικά σε –η.
  • Να κλίνουν στο κόκκινο τετράδιο:  η σύντομη απάντηση , η μεγάλη τάξη. , το θαλασσινό πάρκο.


Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2019

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ , ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ!!!!








Με αφορμή το 32ο Κεφάλαιο στα Μαθηματικά οι μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν τα παρακάτω βίντεο!!!!







ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ!!!!

ΓΛΩΣΣΑ- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 18/2/2019










Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε το 92ο Φυλλάδιο Γλώσσας και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο.

Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 33: Γνωρίζω καλύτερα τις μονάδες μέτρησης του χρόνου σελίδες 14-15 και το 84ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για Τετάρτη οι μαθητές θα έχουν :
  • 3 Φορές Αντιγραφή τις λέξεις: τρυπώνω , καρφώνω , κρυώνω , βιδώνω , φωτίζω , παγώνω , υψώνω , μικραίνω , χορταίνω , παθαίνω.
  •  Ορθογραφία τις λέξεις: τρυπώνω , καρφώνω , κρυώνω , βιδώνω , φωτίζω , παγώνω , υψώνω , μικραίνω , χορταίνω , παθαίνω.
  • Να κλίνουν στο κόκκινο τετράδιο:  το ιδιωτικό σχολείο , ο μαύρος μαρκαδόρος , η κόκκινη τσάντα.


Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

ΠΑΡΑΜΥΘΙ!!!!!

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 15/2/2019









Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο Ανθολόγιο το κείμενο : Ο σπουργίτης και το ουράνιο τόξο  στη σελίδα 93-94 , το 90ο Φυλλάδιο Γλώσσας και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο.
Στα Μαθηματικά κάναμε το Κεφάλαιο 32: Μετρώ το χρόνο που πέρασε: τετράδιο εργασιών σελίδες 12-13.

Για Δευτέρα οι μαθητές θα έχουν 
  •  Ανάγνωση το κείμενο : Ο σπουργίτης και το ουράνιο τόξο (σελίδες 93-94)
  •  2 Φορές Αντιγραφή την πρόταση: Ήταν κάποτε ένας σπουργίτης που ήθελε να γνωρίσει το ουράνιο τόξο.(Ανθολόγιο σελίδα 93)
  • Ορθογραφία την πρόταση: Ήταν κάποτε ένας σπουργίτης που ήθελε να γνωρίσει το ουράνιο τόξο.(Ανθολόγιο σελίδα 93)
  •  Το 91ο Γλώσσας και 83ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.
  •   Να απαντήσουν στο κόκκινο τετράδιο στις ερωτήσεις του κειμένου:

1.       Ποια ζώα ρώτησε ο σπουργίτης για το ουράνιο τόξο;
2.       Έχεις δει ποτέ ουράνιο τόξο; Τι χρώματα είχε; Θυμάσαι πότε σχηματίστηκε, πριν ή μετά τη βροχή;